این رژیم شماست که شما را می کشد: یاد بگیرید که برای بهبود متابولیسم گلوکز، غذاهای کم گلیسمی بخورید

حفظ متابولیسم گلوکز ثابت و سالم با خوردن یک رژیم غذایی با گلیسمی پایین می تواند چالش برانگیز باشد، اما قطعاً برای هر فردی که نگران سلامتی خود است، یک هدف دست یافتنی است. یکی از مهم ترین وعده های غذایی برای حفظ متابولیسم گلوکز از طریق شاخص گلیسمی پایین، صبحانه است. شروع روز با سوخت مناسب برای ادامه فعالیت های خود تا زمان ناهار سوخت گیری بسیار مهم است.

خواندن برچسب‌های مواد غذایی می‌تواند به شما درک بسیار واضحی بدهد که چه مقدار شکر و سایر مواد در یک وعده صبحانه متوسط ​​وجود دارد که می‌تواند متابولیسم گلوکز شما را مختل کند. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از غلات صبحانه “محبوب” حاوی ۱۲ تا ۲۰ گرم شکر در هر وعده هستند! آنچه می خورید تأثیر عمیقی بر متابولیسم گلوکز و نحوه شروع روز شما دارد. درست غذا خوردن و انجام اقدامات صحیح در حفظ سلامتی حیاتی است. اگرچه به نظر می رسد آخرین چیزی است که می خواهید برای صبحانه بخورید، سبزیجات همراه با تخم مرغ مانند پیاز، اسفناج، فلفل و حتی کلم بروکلی می توانند در ارائه یک راه سالم تر برای شروع روز عالی باشند.

سبزیجات منبع عالی از مواد تشکیل دهنده صبحانه کم گلیسمی هستند. سبزیجات مفید عبارتند از اسفناج، پیاز، گوجه فرنگی، کرفس، خیار و موارد ذکر شده در بالا. ممکن است برای یک “صبحانه آمریکایی” هنجار نباشد و ممکن است چند تلاش طول بکشد تا با این گروه غذایی جدید برای اولین وعده صبح هماهنگ شوید، با این حال خوردن سبزیجات برای صبحانه به ایجاد یک متابولیسم سالم گلوکز کمک می کند و یک متابولیسم قوی را فراهم می کند. روز خود را شروع کنید سبزیجات نه تنها باعث افزایش ویتامین ها، مواد معدنی و محتوای آنزیم در صبحانه می شوند، بلکه حاوی منبع عالی فیبر هستند که به سیر نگه داشتن شما تا ناهار کمک می کند و به هضم غذا نیز کمک می کند.

و مهم است که در مورد فواید عالی غذاهای سنتی صبحانه مانند میوه فراموش نکنید! در حالی که میوه به طور کلی یک انتخاب عالی است، روی خوردن انواع میوه هایی که گلیسمیک پایینی دارند تمرکز کنید. اینها عبارتند از گریپ فروت، زغال اخته، سیب، هلو، زغال اخته، گیلاس، توت فرنگی، تمشک، تمشک و گلابی. این میوه ها به بدن شما در حفظ متابولیسم سالم گلوکز کمک می کنند.

به یاد داشته باشید، خوردن یک صبحانه حاوی میوه ها و سبزیجات با خواص گلیسمی پایین باعث می شود کربوهیدرات ها به آرامی تجزیه شوند و گلوکز به تدریج در جریان خون آزاد شود. این اطمینان حاصل می کند که بدن شما به طور پیوسته ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم های مفید را هضم و جذب می کند، در حالی که به کاهش اشتها تا زمان ناهار نیز کمک می کند زیرا متابولیسم گلوکز شما افزایش نمی یابد یا کارایی آن کاهش نمی یابد.

سریعترین رژیم لاغری