برای عضویت در نظرسنجی و مسابقه شرکت کنید…


برخی از مشتریان ممکن است انجام یک نظرسنجی تجاری را روشی بدانند که به سادگی به مشتری می گوید: “نظر شما مهم است، اما نه اینکه ما بخواهیم از آن استفاده کنیم.” اکنون این مشتریان هستند که دوست دارند نظر خود را به هر نحوی به مدیران تجاری و شرکت های بزرگ منتقل کنند.

در مورد اجرای مسابقات، بسیاری از مشتریان بر این باورند که در رویدادها و قرعه کشی ها، برنده ها معمولاً نام هایی هستند که وجود خارجی ندارند و یا حتی برندگان بخشی از کارمندان، کارمندان و حتی خانواده های آنها هستند. و این هوشمندی ایجاب می کند که برگزارکنندگان مسابقات و نظرسنجی های تجاری بتوانند صادقانه عمل کنند و نظر مخاطبان را در دنیای امروز جلب کنند.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی دو روی یک سکه است، مراقب باشید

جذب مشتری مانند ساختن دیواری است که باید آجر به آجر ساخته شود، اما به راحتی فرو می ریزد. در مورد انجام مسابقات و نظرسنجی برای شرکت ها، الزامات و اهداف باید به طور واضح تعریف شود (بازگشت سرمایه، جذب مشتری و غیره). از آنجایی که صاحبان مشاغل و شرکت‌ها از پنل‌ها و سیستم‌های حجیم پیامک استفاده می‌کنند که می‌توانند پیام‌های پیامکی را از مخاطب دریافت کنند و همچنین پیامک ارسال کنند، پیامک می‌تواند علاوه بر جنبه تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی، اطلاع‌رسانی، اخطار و همچنین نحوه اجرای مسابقه استفاده شود. و نظرسنجی هایی که می تواند راهی برای ارسال پیامک اطلاع رسانی باشد، بدانید که شرکت ها برای مخاطبان خود ارسال می کنند، بنابراین بخشی از استراتژی بازاریابی پیامکی آنهاست. زیرا روش‌های قدیمی‌تری مانند پر کردن فرم‌های نظرسنجی، نظرسنجی تلفنی و غیره وجود دارد. که شرکت ها می توانند استفاده کنند، اما به طور خاص از روش ارسال پیامک استفاده کرده اند. زیرا ارسال پیامک نظرسنجی مزایای بسیاری دارد که از آن جمله می توان به:

  • تمایل بیشتر مشتریان به پاسخگویی
  • طبقه بندی سوال
  • نظرات بیشتر
  • امکان دستیابی به نتیجه در کمترین زمان
  • تعامل با مشتریان
  • به مشتریان قدیمی ارزش بیشتری بدهید

از آنجایی که مسابقات پیامکی بخشی از کمپین‌ها و استراتژی‌های بازاریابی هستند، شما باید یک قدم بسیار حساب شده در رابطه با رضایت مشتری بردارید، ذهنیت پیش‌فرض مخاطبان این است که شانسی برای برنده شدن ندارند، اما به آنها نشان دهید که می‌توانند باشند. برنده خود باشید این امر باعث می شود مشتریان دائمی به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل شوند و همچنین مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی تبدیل شوند و نتیجه مهم بعدی کسب و کار، خدمات یا برند شما وارد شدن به تبلیغات دهان به دهان و ارجاع مشتریان خود به دوستان و آشنایان حاضر است. اگر سوالی در مورد نظرسنجی دارید می توانید به مقاله بهترین روش نظرسنجی از مشتریان مراجعه کنید و در مورد آن بیشتر بدانید.

انجام مسابقات و نظرسنجی کندو.

مشتریان عاشق SMS Queen هستند، از کندو پیامک ارسال می کنند

قبلاً در مورد روش های ارسال نظرسنجی پیامکی صحبت کرده بودیم، اما چرا مخاطبان در نظرسنجی پیامکی شرکت می کنند، اما نمی خواهند فرم های نظرسنجی را پر کنند و به تماس های مربوط به نظرسنجی پاسخ نمی دهند؟ دلیلش فقط زمان است.

بیایید با یک مثال توضیح دهیم: لحظه ای را در نظر بگیرید که تولد یکی از عزیزانتان را فراموش کرده اید و وقتی یادتان می آید که دیگر دیر شده است و در میان ترافیک سنگین و بعد از همه موارد بالا و باریکی به اولین مرکز خرید می رسید. برای فروشگاه ها و سبک ها، با وزن کردن قیمت ها، هدیه مورد نظر خود را انتخاب می کنید. در همین حین تلفن همراهتان زنگ می خورد و تعجب می کنید که چرا هنوز به جشن تولد نرفته اید، سریع می خواهید هدیه را از فروشنده دریافت کنید و مبلغی را که فروشنده با لبخندی بسیار ناز دعوتتان می کند بشمارید. نظرسنجی های مربوط به کالا، کیفیت، مشتری مداری و هزار و یک مورد دیگر را بخوانید و پاسخ دهید.

این در مورد نظرسنجی های تلفنی نیز صدق می کند، مشتریان ممکن است در وسط یک جلسه کاری مهم باشند و تلفن برای نظرسنجی خون آنها را به جوش بیاورد. اما ارسال پیامک نظرسنجی در زمان مناسب، معمولاً نه خیلی زود و نه خیلی دیر در صبح، به همراه پیوندی به سوالات طبقه بندی شده بسیار کوتاه، می تواند بیشترین بازخورد را از مشتریان دریافت کند و کسب و کارها می توانند آن نظرسنجی ها را با سرعت بیشتری تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کنند. تا حد ممکن. امکان قرار دادن آن و استفاده از آن در کمپین های بعدی شما وجود دارد.

ارسال پیامک

مثل یک ملکه پیام بده…

مشتری مداری این روزها حرف اول را در تجارت می زند و تبلیغات پیامکی ویترین کسب و کار و مشاغل است. بنابراین ارسال یک پیامک ارزشمند و همچنین احترام به مشتریان با ارسال پیامک و متن آن، مخاطب را متوجه تمایز کسب و کار شما خواهد کرد. فرقی نمی کند صاحب یک شرکت معروف و شناخته شده باشید یا صاحب یک کسب و کار جدید یا خانگی، ارسال پیامک به صورت حرفه ای باعث می شود مشتریان خودشان قضاوت کنند. سایت کندو یک سامانه پیامکی حرفه ای است که می تواند امکان ارسال پیامک انبوه را برای شرکت ها فراهم کند و این خلاقیت شرکت هاست که از این ارسال انبوه برای تبلیغات، اطلاعیه ها، هشدارها، اطلاع رسانی ها، برگزاری مسابقات و یا ارسال پیامک نظرسنجی به مخاطبان خود استفاده کنند. .