تیپ ترونیک; ضعف بزرگ کراس اوور Lamari Emma


کراس اوور لاماری به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای بازار، دو مرحله فروش فوری داشته و هنوز وارد بازار نشده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با چینی شدن بازار خودرو ایران و خودروهایی که اغلب بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارند، انتظار می رود شاهد حداقل امکانات در این محصولات باشیم.

برخلاف انتظار، این خودروسازان جدید که طعم بازار خودروی ایران را به خوبی می شناسند، تنها به تعدادی از عناصر ظاهری خودرو و برخی آپشن های رفاهی که گاه برای بازار ایران مفید نیستند بسنده می کنند.

یکی از این خودروسازان نوپا که دو طرح فروش فلش را در سیستم یکپارچه ترتیب داده و هنوز خودروهای خود را به مشتریان تحویل نداده است، محصولی را برای مونتاژ در ایران انتخاب کرده است که یکی از ویژگی‌های گیربکس اتوماتیک را ندارد.

اما لاماری

کراس اوور لاماری که قرار است توسط آرین پارس موتور در ایران مونتاژ شود، با گیربکسی عرضه می شود که نوک ترونیک ندارد و این برای خودرویی با برچسب بیش از یک میلیارد تومان عجیب است.

البته این مشکل تنها برای خریدارانی مهم تلقی می شود که مشکلات فنی خودرو را به ظاهر آن ترجیح می دهند. در غیر این صورت، اکثر مشتریان پس از فروش به محض دیدن سانروف و بخاری و کولر روشن عاشق آن می شوند. ماشین.

عدم وجود تیپ ترونیک در گیربکس لاماری به عنوان بزرگترین نقطه ضعف این محصول می تواند بر بازار خرید و فروش شما تاثیر منفی بگذارد.

بد نیست بدانید در سگمنت کراس اوورهای بازار خودرو ایران، لاماری تنها محصول چند میلیون دلاری است که از این امکان کاربردی بی بهره است.

در پایان باید اشاره کنیم که تیپترونیک عملکردی است که به راننده امکان تعویض دنده را قبل از سیستم اتوماتیک در حین رانندگی می دهد. با استفاده از نوک ترونیک راننده، در حین کنترل دنده ها در پیچ ها، می توانید با تداخل در تعویض دنده اتوماتیک، به شتاب گیری خودرو کمک کنید و در هنگام سبقت گرفتن نیز دنده معکوس کنید.