حقیقت زشت درباره شکر “سالم”.

در اینجا چند نکته در مورد شکر و دلیل ایجاد مقاومت در برابر کاهش وزن وجود دارد، به این معنی که مهم نیست چقدر “درست” انجام دهید، وزن از بین نمی رود:

۱. آیا چیزی به نام قند سالم مانند عسل و آگاو وجود ندارد؟

یکی از پاسخ‌های رایج به اینکه به شما گفته می‌شود قند را حذف کنید این است که بگویید: “بسیار خوب، با تغییر به قندهای سالم مانند عسل و آگاو مراقب مصرف قند خود خواهم بود.”

مصرف بیش از حد قند با مجموعه ای از بیماری ها مرتبط است. اما یکی از جالب ترین اثرات مربوط به جذب مواد مغذی است.

۲. قند و دستگاه گوارش شما: چگونه شکر می تواند به توانایی شما برای بهبود سلامت آسیب برساند

وقتی نوبت به سیستم گوارشی شما می رسد، قند اضافی، حتی مقادیر متوسط، در توانایی آن در جذب مواد مغذی اختلال ایجاد می کند. خیلی پیچیده تر از این است. اما هنگامی که متوجه شدید که همه اشکال قند اضافی “با سیستم شما به هم می ریزند” احتمال اینکه عسل، آگاو و حتی میوه ها را برای مدتی از بین ببرید بسیار بیشتر می شود.

افراد بسیار کمی هستند که نتوانند از جذب مناسب ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بهره مند شوند. با این حال، تا همین اواخر، مطالعات زیادی وجود نداشت که نشان دهد مصرف زیاد قند چگونه بر جذب مواد مغذی تأثیر می گذارد. یک مطالعه اخیر به اثبات این موضوع کمک کرد که مصرف زیاد قند، فرآیند گوارش را “اختلال” می کند.

۳. چقدر شکر زیاد است؟

طبق گفته انجمن قلب آمریکا، آنها توصیه می کنند که روزانه بیش از ۱۰۰ کالری شکر اضافه شده برای یک زن و کمی بیشتر برای یک مرد مصرف شود. برای درک بهتر، ۱۰۰ کالری معادل یک سیب بزرگ است.

اکنون می توانم سؤال بعدی شما را بشنوم: اما نمی توانید در مورد فروکتوز طبیعی موجود در شکر صحبت کنید. سیب، گلابی، زغال اخته همگی یک پاس رایگان دریافت می کنند، درست است؟ نه اشتباهه

فروکتوز، گلوکز، ساکارز، شکر، عسل، آگاو، همه شکر هستند. بله، میوه دارای ریزمغذی های بسیار مفیدی است و البته شما با کوکاکولا و سیب یکسان رفتار نمی کنید. با این حال، از نظر تاریخی قرار نبود میوه در مقادیر نامحدود روزانه مصرف شود.

برای کاهش وزن و معکوس کردن بیماری، میوه خود را به یک وعده در روز محدود کنید، در حالی که سبزی ها و سبزیجات غیر نشاسته ای را به طور چشمگیری افزایش دهید.

مفهوم کلیدی دیگر: اقلیت بسیار کمی از مردم در واقع به توصیه فقط ۱۰۰ کالری شکر اضافه شده در روز پایبند هستند. تقریباً تمام غذاهای فرآوری شده حاوی قندهای پنهان هستند. شکر همه جا هست و اجتناب از آن سخت است.

۴. انبوهی از تحقیقات در این زمینه برای حمایت از ادعای شکر وجود دارد

مطالعات مختلفی وجود دارد که نشان می دهد چگونه مواد مغذی مختلف توسط شکر تأثیر می گذارد. یک نکته جالب در مورد توصیه جی جی نتایج ثابتی است که از افرادی که پروتکل پاکسازی او را دنبال می کنند، در ارتباط با مفهوم تراکم مواد مغذی می بینیم.

به نظر می رسد وقتی افراد سموم را از بین می برند، به ما کمک می کند تا همه غذاهای متراکم مغذی را که اکنون می خوریم بهتر جذب کنیم.

۵. آیا یک رژیم غذایی غلیظ به شما اجازه می‌دهد که آشغال بخورید؟

جالب اینجاست که ما افرادی را می‌بینیم که از رژیم‌های غذایی غنی از مواد مغذی، اما با سطوح بالای قند استفاده می‌کنند که دارای برخی مشکلات سلامتی مانند کلسترول بالا و تری گلیسیرید هستند.

نه تنها برخی از مردم فکر می کنند که برخی از قندها “سالم” هستند – بسیاری از مردم فکر می کنند که تا زمانی که سبزی زیاد می خورند، به آنها اجازه می دهد تا در سایر زمینه های رژیم غذایی خود به راحتی بگذرند. اعداد شما برای خود صحبت خواهند کرد.

در واقع، تحقیقات جدید مصرف بیش از حد قند را با سطوح ناسالم کلسترول و تری گلیسیرید مرتبط می‌داند. طبق یک مطالعه جدید:

قند اضافی به چاقی، دیابت و سایر بیماری‌های مرتبط با بیماری‌های قلبی کمک می‌کند و اکنون تحقیقات جدید آن را با سطوح ناسالم کلسترول و تری گلیسیرید مرتبط می‌داند.

۶. ارتباط بین قند و سرطان

برای ارائه یک مثال (در میان بسیاری از موارد)، مصرف شکر و غذاهای شیرین شده با شکر در یک مطالعه آینده نگر نشان داده است که خطر ابتلا به سرطان پانکراس را افزایش می دهد:

مصرف مکرر قند و مواد غذایی با قند بالا ممکن است با ایجاد هیپرگلیسمی مکرر پس از غذا، افزایش تقاضای انسولین و کاهش حساسیت به انسولین، خطر ابتلا به سرطان پانکراس را افزایش دهد. ۲۰ آوریل ۲۰۱۰

وقتی صحبت از مصرف شکر به میان می‌آید، این نوک کوه یخ است. تحقیقات قدیمی‌تری نیز وجود دارد که اثرات مضر شکر را نشان می‌دهد، اما ما می‌خواستیم برخی از تحقیقات اخیر را به شما نشان دهیم. اگر سؤالی در مورد تأثیر قند بر سلامت خود دارید، به پزشک خود مراجعه کنید و اعداد خود را بررسی کنید.

سریعترین رژیم لاغری