در مواجهه با موجودی عظیم، Target سفارشات فروشنده، قیمت ها را کاهش می دهد


نیویورک (AP) –

هدف لغو سفارش‌های تامین‌کنندگان، به‌ویژه برای کالاهای خانگی و پوشاک است، و قیمت‌ها را کاهش می‌دهد تا موجودی انباشته را پیش از فصل‌های مهم خرید پاییز و تعطیلات کاهش دهد.

این اقدامات پس از تغییر مخارج آشکار آمریکایی‌ها، از سرمایه‌گذاری در خانه‌هایشان، به پولی که برای سفر، شب‌های بیرون برای شام و لباس‌های مجلسی خرج می‌شود، انجام می‌شود، تغییری که بسیار سریع‌تر از آنچه خرده‌فروشان بزرگ پیش‌بینی می‌کردند به دست آمد.

سرعت دور شدن آمریکایی ها از هزینه های همه گیر در آخرین پرونده های مالی سه ماهه تعدادی از خرده فروشان بزرگ آشکار شد. ماه گذشته تارگت گزارش داد که سود خود در سه ماهه اول مالی ۵۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است. فروش تلویزیون‌ها و وسایل بزرگی که آمریکایی‌ها در طول همه‌گیری همه‌گیر روی آن‌ها بار می‌کردند، کمرنگ شده است، و تارگت را با موجودی بزرگی مواجه کرده است که می‌گفت برای فروش باید علامت‌گذاری شود.

هدف از دادن مقدار دلاری سفارشات کالایی که در حال لغو شدن هستند و اعماق تخفیف‌ها را رد کرد.

سایر خرده فروشان از جمله Gap، Macy’s، Walmart و Kohl’s نیز افزایش موجودی را گزارش کرده اند.

مایکل فیدلکه، مدیر ارشد مالی تارگت، روز دوشنبه در مصاحبه تلفنی با آسوشیتدپرس گفت: “موجودی‌های خرده‌فروشی افزایش یافته است.” راهی برای ادامه تقویت تجارت.”

Target با تامین کنندگان کار می کند تا هزینه های فروشندگان خود را که سفارش هایشان لغو می شود، پوشش دهد. فیدلکه گفت، در برخی موارد، برخی از مواد خامی که برای برخی کالاها در نظر گرفته شده بود، در عوض برای سایر محصولات با تقاضای بالاتر استفاده می شود. او گفت که بسیاری از سفارشات برای محصولاتی که لغو می شوند، مدت زمان تولید طولانی ۹ ماهه دارند.

تارگت گفت که هزینه‌های مربوط به این حرکت‌ها در سه‌ماهه جاری به قیمت نهایی آسیب خواهد رساند. Target اکنون انتظار دارد که نرخ حاشیه عملیاتی سه ماهه دوم آن تقریباً ۲٪ باشد، از حدود ۵.۳٪ که ماه گذشته پیش بینی می کرد. برای نیمه دوم سال، Target انتظار دارد که نرخ حاشیه عملیاتی در محدوده ۶٪ باشد، نرخی که به گفته او از میانگین عملکرد فصل پاییز شرکت در سال های منتهی به همه گیری فراتر خواهد رفت.

ماه گذشته، Target Corp. پیش بینی کرد که نرخ حاشیه درآمد عملیاتی تمام سال خود در محدوده ۶٪ باشد. تارگت پیش‌بینی کامل جدیدی ارائه نکرد.

با این حال، تارگت همچنان انتظار رشد درآمد تمام سال را در محدوده تک رقمی پایین تا متوسط ​​دارد و انتظار دارد سهم بازار را برای سال حفظ کند یا به دست آورد.

_____

Anne D’Innocenzio را دنبال کنید: http://twitter.com/ADInnocenzio