دیابت نوع ۲ و چاقی – مشکل مضاعف

با افزایش چاقی در آمریکا، نه تنها ما سنگین تر می شویم، بلکه ناسالم تر می شویم. این در هیچ کجا به اندازه انفجار دیابت نوع ۲ صادق نیست.

بیش از ۲۱ میلیون نفر در ایالات متحده دیابت دارند و ۵۴ میلیون نفر دیگر به پیش دیابت مبتلا هستند. متأسفانه چاقی منجر به این افزایش بیش از حد شده است.

برای افرادی که دیابت نوع ۲ دارند، بدن شما دیگر نمی تواند انسولین کافی برای حفظ سطح گلوکز خون سالم تولید کند یا دیگر موثر نیست.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سلول های چربی بدن ما نسبت به سلول های ماهیچه ای نسبت به انسولین مقاوم تر هستند. وقتی به آن فکر می کنید منطقی است. بنابراین، اگر فردی چاق باشد و چربی بسیار بیشتری حمل کند، انسولین او نیز در مقابله با قند خون کمتر می شود.

برای کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ یا کمک به حفظ آن، باید وزن اضافی خود را کاهش دهید. حتی ۱۰ پوند به بدن شما در مبارزه با دیابت نوع ۲ کمک می کند.

لازم نیست به باشگاه بروید و به کلاس ایروبیک بپیوندید یا دیوانه وار وزنه بردارید و عرق کنید. فقط با پیاده روی هر روز می توانید وزن اضافی خود را کاهش دهید. یک برنامه پیاده روی ساده را شروع کنید و در عرض ۲ هفته متوجه بهبودی خواهید شد. به آرامی شروع کنید و به مسافت های طولانی تر بروید. مهم این است که تازه شروع کنید.

یک مزیت اضافی برای سلامتی ورزش این است که فشار خون و کلسترول شما نیز سالم تر خواهد بود. بنابراین فقط دیابت نوع ۲ نیست که برای سلامت کلی شما مفید است.

اگر چاق هستید و دیابت نوع ۲ دارید، از شما می‌خواهم که تعهد بدهید. یک برنامه ورزشی روتین شروع کنید و با عوارض این بیماری وحشتناک مبارزه کنید. شما می توانید زندگی شاد و سالمی داشته باشید.

تمام حقوق در سراسر جهان محفوظ است. حقوق تجدید چاپ: شما می توانید این مقاله را مجدداً چاپ کنید تا زمانی که همه پیوندها را فعال بگذارید و به هیچ وجه مقاله را ویرایش نکنید.

سریعترین رژیم لاغری