روز وگان خوردن بیکینی – وبلاگ نویس و کارگردان TrueNutrition


گیاه خواری این عمل پرهیز از محصولات حیوانی، به ویژه از رژیم غذایی، چه به دلایل بهداشتی و چه به دلایل اخلاقی است. برنامه ریزی از قبل و آماده شدن برای غذای شماست همیشه ایده خوبی است، اما زمانی که از رژیم گیاهخواری پیروی می کنید بدنسازکاملاً ضروری است که مطمئن شوید بشقاب شما سرشار از مواد مغذی است و پروتئین کافی برای عضله سازی می خورید.

ما با اشلی مارکوم، یک ورزشکار بیکینی وگان و متخصص تحول/سرمربی در The Vegan Gym آشنا شدیم – یک فعالیت مربیگری آنلاین تناسب اندام و تغذیه که به تغییر زندگی وگان ها در سراسر جهان اختصاص دارد. اشلی در ابتدا یک رژیم غذایی گیاهخواری را به دلایل سلامتی اتخاذ کرد، اما بعداً عاشق جامعه حمایتی شد که رفتار اخلاقی با همه موجودات زنده را تشویق می کند.

پیشرفت عظیمی داشته است و تازه شروع شده است. او اشاره می کند که “آموزش قدرت است.” قطعاً بدون مربیان/معلمان بزرگی که به من چیزهای زیادی یاد دادند، جایی که امروز هستم، نبودم. معلوم است که تلاش و فداکاری او نتیجه داده است! فقط تحول چشمگیر او را ببینید:

به دنبال یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه که به شدت متمرکز است، رژیم تمرینی او تعیین می کند که چه مقدار کربوهیدرات، چربی و پروتئین به صورت روزانه می خورید. اگرچه او در حال حاضر برای یک مسابقه تمرین نمی کند، اشلی از فصل پیشرفت خود لذت می برد و برای اولین بار در سال آینده آماده می شود.

بنابراین دقیقاً چه چیزی را روی یک می خورید روز آموزش? بخوانید تا متوجه شوید!


صبح

او معمولاً تمرین بیکینی خود را از اول صبح شروع می کند و روز خود را با دوز سالم کربوهیدرات، سبزیجات و پروتئین شروع می کند.

قبل از تمرین

۲۵۵ گرم برنج یاس
۲۰۰ گرم موز
۳۰ گرم پروتئین سویا ایزوله True Nutrition
۲۴ گرم نوتریژن (سبزیجات)

ماکروها: ۳۷P/125C/4F

بعد از تمرین

برنج آسیاب شده ۹۴ گرم
۳۰ گرم پروتئین سویا ایزوله True Nutrition
۲۶۰ گرم آناناس
۱۴۰ گرم توت فرنگی

ماکروها: ۳۸P / 124C / 1F


بعد از ظهر

تغذیه سالم نباید خسته کننده باشد – اشلی آن را با طعم های عجیب و غریب و سبزیجات فراوان جایگزین کرد.

ناهار

¼ بلوک شرکت توفو
۱۲۵ گرم بروکلی
۷۱ گرم هویج
۱۰۰ گرم کلم
۷۵ گرم فلفل دلمه ای
۱۰۰ گرم برنج
۲ قاشق غذاخوری سس بادام زمینی تایلندی
۱۷ گرم کره بادام زمینی

ماکروها: ۲۲P / 62C / 20F

خوراک مختصر

۶۰ گرم جو دوسر
۵ گرم پروتئین سویا تغذیه واقعی
۱۳ گرم دانه کتان
۱۶ گرم کره بادام زمینی

ماکروها: ۱۶P / 40C / 16F


مراکش، غرب، غروب آفتاب

او روز خود را با انواع سبزیجات تازه و یک دسر خوشمزه به پایان رساند.

شام

¼ بلوک شرکت توفو
۱۰۰ گرم کلم بروکسل
۱۴۰ گرم فلفل دلمه ای
۲۸ گرم جوانه یونجه
۱۰۰ گرم برنج
۱۷ گرم کره بادام زمینی

ماکروها: ۲۱P / 48C / 15F

دسر سرو می شود!

شیرین

۱ نان تخت یوسف
۱۵ گرم پروتئین سویا تغذیه واقعی
۳۲ گرم کره بادام زمینی

ماکروها: ۳۱P / 25C / 19F


او آنجاست! روزی پر از غذاهای گیاهی خوشمزه و مغذی. آیا به رژیم گیاهخواری فکر می کنید؟ Ash توصیه هایی دارد. او می‌گوید: «یک مربی وگان مورد اعتماد را استخدام کنید تا به شما در این انتقال کمک کند. “راهنمای آنها نه تنها به تسهیل انتقال کمک می کند، بلکه می تواند به آموزش بیشتر شما برای کمک به پایداری در دراز مدت کمک کند.”

شما در سلامتی

تغذیه صحیح



سریعترین رژیم لاغری