رژیم معکوس دیابت – آیا رژیمی برای معکوس کردن دیابت وجود دارد؟

اگر می خواهید دیابت را معکوس کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به رژیم غذایی خود نگاه کنید و تغییراتی ایجاد کنید، اما چه تغییراتی باید ایجاد کنید؟ هزاران رژیم غذایی وجود دارد – ساحل جنوبی، کم چرب، کم کربوهیدرات، رژیم مدیترانه ای و رژیم غذایی سوپ کلم. همه آنها برای افراد عادی کار می کنند اما همه آنها برای دیابت خوب نیستند.

دیابت مشکل قند است، بنابراین باید قند و کربوهیدرات را حذف کنید. رژیم‌های کم‌چرب معمولاً یک رژیم غذایی پر کربوهیدرات را ترویج می‌کنند و به طور کلی خیلی مؤثر نیستند. بهترین رژیم غذایی برای معکوس کردن دیابت، رژیم غذایی کم کربوهیدرات است. هنگامی که شرایط تثبیت شد، می توانید دوباره میوه و کربوهیدرات های پیچیده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

افرادی هستند که تمام داروهای خود را ترک کرده اند، وضعیت خود را معکوس کرده اند و زندگی کاملا سالمی دارند. اما درست همانطور که سالها طول کشید تا این شرایط ایجاد شود، معکوس شدن آن نیز به زمان نیاز دارد. اکثر افرادی که به دیابت نوع ۲ مبتلا می شوند نیاز به کاهش وزن زیادی دارند. مشاهده نتایج ممکن است تا یک سال طول بکشد، اما اگر فردی متعهد شود تمام کربوهیدرات‌های خود را کاهش دهد، هم کاهش وزن چشمگیر و هم یک معکوس چشمگیر در وضعیت خود خواهد دید.

مانند هر مشکل دیگری برای سلامتی، این موضوع باید توسط یک پزشک تحت نظر باشد و باید هر موضوع دیگری را در نظر بگیرد – به عنوان مثال، اگر کلسترول بالایی دارید، باید مطمئن شوید که چربی های خود را نیز پایین نگه دارید. اگرچه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اگر به رژیم غذایی کم کربوهیدرات پایبند باشید، می توان دیابت را معکوس کرد.

تغییر رژیم غذایی برای دیابت بسیار مهم است – شما باید مراقب هر چیزی که می خورید باشید و به شکر نگاه کنید که انگار سم است. تو زهر نمیخوری؟ اما شکر شما را می کشد و تغییر به یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین و سبزیجات می تواند سلامت شما را تغییر داده و وضعیت شما را معکوس کند.

سریعترین رژیم لاغری