سوالات متداول کتو چرخه ای با @nutrientdieting – وبلاگ TrueNutrition & Outlet


(به علاوه – یک دستور العمل خوشمزه کتو پسند برای توت وحشی “Dough-tein”)

احتمالاً در چند سال گذشته اصطلاح “کتو” را بیشتر از اصطلاح “کم چرب” یا “بدون قند” شنیده اید. اما آیا می دانستید که انواع مختلفی از رژیم کتو وجود دارد؟ ما با دانیل کالابرز (آکا کالا) برای بحث در مورد کتو چرخه ای صحبت کردیم. این رژیم اغلب با چرخه کربوهیدرات مقایسه می شود – اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که اینطور است نه همینطور.

کالا مرده:

“من مردی هستم که در گذشته برخی از حملات خودایمنی داشته ام، بنابراین تصمیم گرفتم بیشتر به تغذیه توجه کنم. با انجام این کار، می توانم التهاب را مدیریت کنم و همچنان می توانم سبک زندگی پایدار و کم استرس را حفظ کنم.

بسیاری از مردم رژیم غذایی آگاهانه را محدودیتی برای چیزهایی می دانند که ما از آن لذت می بریم. این برای من کاملاً صادق است. من معمولاً در حالت افراطی قرار می‌گیرم – سعی می‌کنم به همان اندازه غذا را در بشقابم بدون کالری‌های غیرضروری برای تمرین‌هایم، پشتیبانی از عملکرد سیستم ایمنی و افزایش ریکاوری در بشقاب خود داشته باشم.

من طرفدار بزرگ استفاده از تمام ابزارهای موجود در جعبه برای ساختن بدن با پتانسیل کامل هستم. مدتی طول کشید تا به این موضوع پی ببرم و دلیل اصلی آن این بود که از “آدمخوار” بودنم خجالت می کشیدم. اکنون، با تمرکز بر مواد مغذی برای اکثر رژیم‌هایم، آن را پذیرفته‌ام – انجام این کار باعث می‌شود کالری‌ها در طول هفته کم شود و پس از آن تغذیه‌های بزرگی که می‌توانم رفتارهای بزرگ غذایی را اتخاذ کنم و ذهنیت خوبی برای شروع کل هفته رژیم غذایی خود داشته باشم، کم می‌کند.

پرسش و پاسخ

برای کسانی که تازه کار می کنند، می توانید توضیح دهید که سیستم چرخه ای کتو چیست؟
روش‌های مختلفی وجود دارد، اما اساساً به رژیم کتوژنیک پایبند باشید [the] اکثر بازه زمانی یک تا دو هفته ای شما – به دنبال آن یک یا دو روز تغذیه مجدد با کربوهیدرات بالا. این را می‌توان به روش‌های مختلفی دنبال کرد، اما راهی که من امسال رعایت کرده‌ام، یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات ۵ روزه است که در درماندگی بسیار زیاد است. [۳۵%~] به دنبال آن تغذیه مجدد به مدت دو روز. برخی از آنها در هنگام تغذیه مجدد به حداقل تعمیرات پایبند هستند، اما من چند ماه است که تعمیر و نگهداری مضاعف را انجام می دهم و به خوبی کار می کند. چرا که نه؟

از بین همه رژیم های غذایی، چه چیزی باعث شد به رژیم کتو چرخه ای فکر کنید؟
من به دلایل سلامتی کتو را شروع کردم. بهترم.

هنگام خرید مواد غذایی، چه چیزی باید در رژیم کتو داشته باشید؟
گوشت و سبزیجات سبز. من تقریباً در هر وعده غذایی ۲-۳ تخم مرغ می خورم، بنابراین گوشت بدون چربی. برخی از دیوانه ها مانند کانگورو، شتر، و emu – تا “غذاهای معمولی” مانند مرغ و ماهی.

پیک نیک در سمت وحشی: کانگورو آسیاب شده، سبزی قاصدک، کدو سبز، پیاز و تخم مرغ

رایج ترین باورهای غلط در مورد رژیم کتو چیست و چگونه این افسانه ها را رد می کنید؟
ایده پروتئین در ۱۵-۲۰٪ ایده خوبی برای کاهش چربی / سلامتی است. فکر کردن ۸۵ درصد چربی برای تولید کتون ضروری است. این ایده که کتون ها زمانی که از دست دادن چربی به دلیل کمبود کالری است بسیار مهم هستند – نه به خاطر کتو

شما به “یک سبک زندگی پایدار و کم استرس” اشاره کردید. بهترین نکات برای حفظ آرامش در هنگام هرج و مرج و دور کردن استرس چیست؟
غذاهایی را که دوست دارید انتخاب کنید و با اهداف هماهنگ شوید. شما این ایده را از دست می دهید که محدودیت باید بخشی از بهبود باشد. تمرکز بر که می خواهند مخالف باشند چی یا چی می خواهم شبیه با ایجاد رابطه و رفتارهای غذایی ساختاریافته با عادات بهتر سازگار شوید.

چه سودی از تمرین شما از تغییر به رژیم کتو چرخه ای داشت؟
کتو پیش چرخه ای ۲ سال پیش – پس آیا من قوی تر هستم و بهتر به نظر می رسم؟ من مطمئن نیستم که آیا این رژیم به طور خاص مربوط می شود – من آن را بیشتر سرزنش می کنم که بتوانم بهتر به آن رژیم پایبند باشم. بنابراین هر رژیم غذایی و تمرین کافی بدون توجه به نتیجه باید به شما بدهد.

کم کربوهیدرات و طعم کامل: سوسیس خوک با جیکاما

آیا کربوهیدرات ها واقعا دشمن هستند؟ در یک روز پر کربوهیدرات در مقابل یک روز کم کربوهیدرات چقدر مصرف می کنید؟
نه دشمن من ما دوستان خوبی هستیم، بهترین دوستان. اما مهمانی های بیش از حد با بهترین دوست شما احتمالاً ضرر بیشتری نسبت به فایده دارد. من کربوهیدرات را در روزهای تمرین ۵۰-۷۵ گرم کم نگه می دارم و در روزهای استراحت ۳۰ گرم و ۶۵۰-۸۵۰ گرم (بسیار کم چربی، > ۳۰ گرم) را دوباره تغذیه می کنم.

آیا بازگشت به کتوزیس بعد از یک روز پر کربوهیدرات سخت است؟
هرگز. من بیشتر از دو روز نتوانستم در روزهای کربوهیدرات چگونه غذا بخورم. در پایان دوره نگهداری، من از کربوهیدرات خسته شده ام و گوشت، تخم مرغ، ماهی و سبزیجات می خواهم.

محصول/طعم True Nutrition مورد علاقه شما چیست؟
دور انداختن. شیرین قهوه ای گوشت انزوا

آیا توصیه ای برای یک مبتدی که به رژیم کتو تغییر می کند؟
به گروه فیسبوک من بپیوندید، مواد مغذی کتو – سرگرم کننده دیوانه کننده است. من را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید: [email protected] (من هر وعده غذایی را پست می کنم). مردم می گویند من چیزهای دیوانه کننده ای می خورم – اما خوشمزه است!

پنکیک خمیر زغال اخته

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

• پروتئین سفیده تخم مرغ (کالا از TrueFlavor Raspberry Streusel استفاده کرد)
• ۳/۴ فنجان سفیده تخم مرغ
• ۱ قاشق چایخوری. پودر خمیرمایه
• زغال اخته

زیر را تماشا کنید تا به یک پنکیک خوشمزه و مغذی تبدیل شود!

Dough-tein = دستور پخت شیرینی مبتنی بر پروتئین Cala که حاوی سفیده تخم مرغ تغذیه واقعی است!

فلسفه عادات غذایی طولانی مدت و پایدار کالا مطمئناً برای او مفید خواهد بود! نظر شما در مورد این شیوه «وحشیانه» غذا خوردن چیست؟

شما در سلامتی

تغذیه صحیح

سریعترین رژیم لاغری