طرح تامین مواد مصرفی در تمامی نمایندگی های ایساکو اجرا می شود


/ویژه/با پایش و ارزیابی مستمر نیازهای اصلی دستگاهها;

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان ایران خودرو به قطعات مصرفی، با اجرای طرح تامین عمده قطعات مصرفی مورد نیاز مشتریان در تمامی نمایندگی ها، به زودی طرح امدادی ویژه برای تامین قطعات قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو.

قائم مقام شبکه خدمات پس از فروش ایساکو در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو اظهار داشت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو همواره در ایام تعطیلات ویژه در طول سال برنامه ریزی های ویژه ای برای تسهیل خدمات رسانی به هموطنان و افزایش رضایت مشتریان دارد اما این امر موثر است. سال با رصد و بررسی نیازهای نمایندگی ها و تشکیل سبد قطعات و خدمات مصرفی، مشکل قطعات مصرفی نمایندگی ها به زودی حل خواهد شد.

ماشاالله واردی بیان کرد: با اجرای این طرح مشتریان در هنگام مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مشکلی در تامین قطعات مصرفی نخواهند داشت و هرگونه قطعه مورد نیاز مشتریان از نمایندگی ها در دسترس خواهد بود.

وی افزود: در این طرح به منظور ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی در نمایندگی ها، تمامی نیازها و مصرف نمایندگی ها در ۳ ماه گذشته به تفکیک هر خودرو، هر قطعه، تعداد مراجع مورد بررسی قرار گرفته است. و پذیرش ها و همچنین تعویض قطعات یدکی و با توجه به نیاز مصرفی ۲ ماه آینده سبد مصرفی لوازم یدکی را ایجاد و برای هر نمایندگی ارسال خواهیم کرد.

به گفته قائم مقام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو، با اجرای این طرح مهم، قطعات مصرفی مورد نیاز مشتریان در تمامی نمایندگی ها در دسترس خواهد بود.

واردی با اشاره به اینکه تعداد قطعات مصرفی خودرو بسته به مدت گارانتی و گارانتی متفاوت است، تاکید کرد: در حال حاضر عمده قطعات مورد استفاده در دوره گارانتی انواع روغن، فیلتر، لنت ترمز، واشر سرسیلندر و تسمه تایم است. مبنای میزان سن و کارکرد در هر خودرو ضروری و البته متفاوت خواهد بود.

وی همچنین از ارسال ۶۰۵ قطعه لوازم یدکی به نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش ایساکو به منظور پاسخگویی به نیازها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خبر داد و گفت: با ایجاد سبد عرضه، حدود ۴۰۰ قطعه نیز یدکی وارد می شود. قطعات به نمایندگی ها ارسال می شود زیرا بر اساس هدف تعیین شده و با تامین به موقع قطعات مورد نیاز نمایندگی ها، طرح کمک ویژه تامین قطعات یدکی در شبکه نمایندگی ها به زودی متوقف خواهد شد.

قائم مقام شبکه خدمات ایساکو در پایان با اشاره به شکل نظارت و نظارت در ارائه خدمات تعمیر و کمک به خودروها، تاکید کرد: در طرح خدمات پس از فروش مشتریان ایران خودرو، شکل و روند تخصیص قطعات خدمات پرمصرف به شبکه نمایندگی به طور مستمر رصد می شود و با سیستم جامع خدمات پس از فروش ایساکو، هر اتفاقی که در شبکه خدمات پس از فروش رخ می دهد به سرعت رصد می شود.