فرمان پاک از بدترین غذاهای میان وعده

چاقی یکی از شایع ترین مشکلات سلامتی در ایالات متحده است. شکی نیست که غذایی که مصرف می کنیم و مقدار مصرف ما باعث چاق شدن ما می شود. وقتی اضافه وزن پیدا می کنید، در مقابل دیابت و همچنین مشکلات قلبی آسیب پذیرتر می شوید. برای محافظت از خود در برابر اضافه وزن، باید از غذاهای شیرین، شور و همچنین چرب خودداری کنید.

موارد زیر به عنوان بدترین میان وعده ها شناخته می شوند. توصیه می شود زمانی که غذای میان وعده دارای مقدار زیادی چربی است از آن دوری کنید. پوست خوک، سیب زمینی سرخ کرده و همچنین دونات ها همگی مقدار زیادی چربی دارند اما واقعاً حاوی مواد مغذی مفیدی نیستند. این غذاها بدترین نوع چربی را دارند: چربی ترانس. ما می دانیم که مشکلات قلبی می تواند فقط از مقدار کمی از چربی های ترانس ناشی شود.

تنقلات حاوی گلوکز بالا نیز باید همراه با غذاهای پرچرب اجتناب شود. میان وعده هایی که قند زیادی دارند می توانند باعث پوسیدگی دندان، دیابت و همچنین مشکلات قلبی شوند. میان وعده هایی که حاوی قند زیادی هستند شامل نوشیدنی های انرژی زا و همچنین میلک شیک هستند. ما واقعاً باید از میله های انرژی اجتناب کنیم زیرا آنها واقعاً چیزی جز شکر تقریباً خالص نیستند.

همچنین باید از خوردن تنقلاتی که نمک زیادی دارند خودداری کرد. نمک زیاد می تواند باعث افزایش وزن و همچنین فشار خون بالا شود. علاوه بر این، غذاهایی که دارای مقدار زیادی نمک هستند، اغلب حاوی مقدار زیادی چربی و همچنین قند هستند. همیشه نمی توانید با چشیدن متوجه شوید که یک غذای میان وعده حاوی مقدار زیادی نمک است یا خیر. نگاه کردن به برچسب همیشه توصیه می شود.

با توجه به اینکه طعم غذاهای ناسالم دارند، خوردن میان وعده ها بسیار وسوسه انگیز است. اما اگر به سلامتی خود علاقه دارید، از غذاهایی که چربی، شکر و همچنین نمک زیادی دارند دوری کنید. هر کدام از اینها مرگبار هستند اما وقتی کنار هم قرار گیرند بسیار بیشتر است. اگر بخواهید از مصرف بیش از حد قند، چربی یا شاید نمک خودداری کنید، مطمئناً می توانید از طعم میان وعده های مغذی راضی باشید.

در واقع وب‌سایت‌های خبری طبیعی وجود دارند که پیشنهادات فوق‌العاده‌ای درباره نحوه تهیه میان‌وعده‌های مغذی ارائه می‌دهند. زمانی که برای انتخاب غذاهایی که می خورید با احتیاط وقت بگذارید، میان وعده در واقع می تواند خوب باشد. بهترین گزینه شما برای میان وعده های سالم همیشه شامل میوه ها و سبزیجات است. موز یخ زده در واقع می تواند به عنوان جایگزینی برای غذاهای یخ زده استفاده شود. موز حاوی قند و چربی زیادی نیست، اما به محض یخ زدن و هم زدن می‌تواند قوام بستنی را داشته باشد.

پاپایا و همچنین توت فرنگی به تنهایی میان وعده های عالی هستند اما ترکیب این دو می تواند میان وعده ای چند رنگ، خوشمزه و مغذی به ارمغان بیاورد. انبه شیرین است و برای سلامتی شما مضر نیست. اگر دوست دارید یک میان وعده ترد بخورید، می توانید بادام را امتحان کنید. آجیل برای مغز مفید است.

برای یافتن میان وعده های مغذی کار سختی نخواهید داشت. اگر فقط نگاه کنید گزینه های سالم زیادی وجود دارد. به یاد داشته باشید، میوه ها و سبزیجات و شما باید خوب باشید.

با ورزش مداوم نیز می توانید سالم بمانید. ورزش متوسط ​​برای همه خوب است. نکته ضروری این است که به طور مکرر ورزش کنید. همچنین فراموش نکنید که آن را با تغذیه صحیح ترکیب کنید.

سریعترین رژیم لاغری