مدیران استانی بانک ایران زمین از هلدینگ فناوری اطلاعات جامپ بازدید کردند


مراسم بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استان ها، مدیر روابط عمومی، مدیران شعب منطقه ای و مدیران عامل شرکت های تابعه این بانک برگزار شد. .

به گزارش پرشین خودرو، در این بازدید فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با ارائه گزارشی از تحولات ۵ سال اخیر در حوزه بانکی گفت: در سال ۹۶ شعار بانک را تغییر دادیم. ایران زمین به بانکو دیجیتال. بانکداری دیجیتال یعنی ارائه خدمات به شرکت های دیجیتالی که در ابر اپلیکیشن های مختلف فعال هستند و مدل بانکی باید به گونه ای باشد که بتوانند به آنها خدمات ارائه دهند.

وی تعداد تراکنش های غیر حضوری مشتریان بانک را ۹۷ درصد عنوان کرد و گفت: بیشتر تراکنش های مشتریان بانک به صورت الکترونیکی و خارج از شعبه از طریق تلفن همراه بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و دستگاه های پوز انجام می شود.

اینالویی در معرفی شرکت های هلدینگ جامپ افزود: همکاران ما در سابین تجارت آریا در زمینه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین در زمینه زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال و مرکز نوآوری، شرکت وفاداری آریا آرمان در حوزه نئوبانک ها. و باشگاه مشتریان مانند Front Digital Banking و Pedisar Informatics 4 شرکتی هستند که بانک را در چرخه بانکداری دیجیتال در بخش پشتیبانی سخت افزار و اپراتور مرکز تماس بانک ایران زمین پشتیبانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر گروهی بخواهد بانک بدون شعبه (نئوبانک) داشته باشد، بانک ایران زمین این پتانسیل و بستر را دارد که زیرساخت های لازم را برای آن فراهم کند.

در ادامه این جلسه محمد حسینی کناروی مدیر شعب استانی بانک ایران زمین ایجاد ارتباط شفاف بین هلدینگ بانک و حوزه اجرا را یک اتفاق ویژه برشمرد و گفت: با توجه به تغییرات اساسی که در بانکداری دیجیتال، این نشست نقطه عطفی برای ایجاد ارتباطات قوی‌تر است و در نهایت بهره‌وری مناسب و موفقیت‌های متعدد برای هر دو طرف خواهد بود.