مدیریت استرس برای به حداکثر رساندن سود – وبلاگ و خروجی TrueNutrition


من مطمئن هستم که همه ما می توانیم موافق باشیم: سال ۲۰۲۰ به نظر می رسد یکی طولانی روز هر یک از ما، چه بپذیریم و چه نپذیریم، بیش از حد معمول تحت استرس هستیم. صرف نظر از موقعیت های فردی ما، یک چیز مسلم است: تسلیم شدن در برابر استرس مانع از پیشرفت ما در باشگاه می شود.

کورتیزول: هورمون استرس

راه های مختلفی وجود دارد که استرس مانع از رسیدن به اهداف تناسب اندام ما می شود. دلیل اصلی این است کورتیزول. هنگامی که ما احساس استرس می کنیم، بدن ما این هورمون را به عنوان بخشی از یک “سیستم هشدار” طبیعی ترشح می کند. با این حال، زمانی که ما به طور مزمن استرس داریم، همه کورتیزول آزاد شدن بدن ما می تواند تعدادی از اثرات منفی داشته باشد. یکی از این دلایل این است که کورتیزول میل ما را به خوردن غذاهای سرشار از قند و چربی افزایش می دهد. در عین حال به بدن می گوید که چربی بیشتری ذخیره کند.

علاوه بر این، می تواند ایمنی ما را کاهش دهد – دقیقاً فرآیندی که ما در فصل همه گیر و آنفولانزا می خواهیم! مطمئناً سیستم هشدار بدن ما برای بقای ما ضروری است. مشکلات زمانی به وجود می آیند که بدن ما این سیستم را خاموش نمی کند. راه های زیادی برای آموزش مجدد مغز ما وجود دارد که در شرایط جنگ یا گریز زندگی نکند.

چهار پیشنهاد زیر مکان خوبی برای شروع هستند:

آن را از گوشی خود جدا کنید

آن را از گوشی خود جدا کنید. هر اعلان، پیام متنی یا ایمیلی به فایل نیاز ندارد
واکنش فوری. راستش را بخواهید، اکثر آنها این کار را نمی کنند. جنی ایوانز، فیزیولوژیست ورزشی، سخنران و نویسنده می گوید: “تلفن شما سوت سگ نیست… لازم نیست هر بار که صدا می دهد به سمت آن بدوید. آن را به ابزاری تبدیل کنید که برای شما کار می کند.” و مربی اجرایی در مورد انعطاف‌پذیری، عملکرد و سلامتی. هنگام کار، ورزش یا در زمان‌های دیگر تمرکز، اعلان‌ها و زنگ را خاموش کنید. اگر عادت دارید به همه چیز فوراً پاسخ دهید، این کار در ابتدا دشوار خواهد بود؛ اما وقتی فوراً پاسخ می‌دهیم. ، به ذهن ما می گوید که همه چیز هست اضطراری.

به اندازه کافی خوابیدن

چرا خواب ورزشکاران حرفه ای کنترل می شود؟ زیرا آنها شفا را بسیار جدی می گیرند و بنابرین تو باید. علاوه بر این، زمانی که در یک حالت دائمی کم خوابی زندگی می کنید، نه تنها بدن شما تحت استرس قرار می گیرد، بلکه نمی توانید به اندازه بدن خود ورزش کنید. ایوانز توضیح می دهد: “خواب ابزار شماره ۱ بدن و مغز ما برای ریکاوری است – چه در اثر تمرین و چه در اثر استرس.” “به طور متناقض، زمانی که زندگی ما شلوغ و پر استرس است، خواب اغلب یکی از اولین چیزهایی است که قربانی می شود.” خواب خود را جدی بگیرید و برخی از کمک های خواب TN را برای بهبود چشم خود بررسی کنید.

هوشیار باشید

هوشیار باشید. این بدان معنا نیست که شما باید ۳۰ دقیقه بنشینید و شعار دهید – به سادگی به این معنی است بیشتر آگاه باشید. سعی کنید هنگام غذا خوردن تلفن یا تلویزیون را خاموش کنید. بیاموزید که چه حسی دارد که موسیقی را برای برخی از ست های خود خاموش کنید و واقعاً روی شمارش در طول تکرارها تمرکز کنید.

به یک دوست زنگ بزن

حتی مستقل ترین افراد جهان نیز به یک سیستم پشتیبانی نیاز دارند. ارتباط با دیگران و اجازه دادن به دیگران برای ارتباط با شما می تواند به کاهش استرس کمک کند. ایوانز توضیح می دهد: “ما موجوداتی قبیله ای هستیم – وقتی دور از هم هستیم پیشرفت نمی کنیم. وقت گذاشتن رو در رو با افرادی که به آنها اهمیت می دهیم، کورتیزول را کاهش می دهد. در حالی که در حال حاضر برقراری تماس شخصی مناسب می تواند دشوار باشد، ویدئویی یا تماس‌های تلفنی و پیام‌ها ارسال پیامک و ایمیل‌های معمولی می‌تواند راه درازی داشته باشد.»

به طور خلاصه، استرس شوخی نیست – اثرات استرس مدیریت نشده بر بدن ما واقعی است. ادامه دادن به تمرین دادن ذهنمان همانطور که بدنمان انجام می دهیم می تواند به ما کمک کند تا پیشرفت را در هر دو زمینه ببینیم و تا حد ممکن سالم بمانیم، مهم نیست دنیا چه چیزی را در راه ما قرار می دهد.

سریعترین رژیم لاغری