مراحل ثبت شرکت و ثبت تغییرات با ثبت الی در سال جدید – نبأ خبر






زمانی که دو یا چند نفر بخواهند موسسه یا شرکتی را به منظور انجام فعالیت های تجاری و پرسود تاسیس کنند تا کار آنها به رسمیت شناخته شود، موظفند. ثبت شرکت آنها برای تبدیل شدن شرکت شما به یک شخصیت حقوقی هستند. به عبارت دیگر، موسسات، سازمان ها و افراد زمانی می توانند به یک شرکت اعتماد کنند که در مراکز قانونی آن کشور ثبت شده باشد. علاوه بر آن، مزایای دیگری از جمله امکان استفاده از وام و تسهیلات بانکی، شرکت در مزایده و مناقصه سایر شرکت ها و … را به همراه خواهد داشت. برای کارآفرینان اما برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها چه اقداماتی و چه اقداماتی باید انجام شود؟ در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در این مورد به اشتراک بگذاریم، با ما همراه باشید.

در ابتدا می توان گفت که چند نوع شرکت مانند تعاونی های تولید و مصرف، سهامی عام و خصوصی، شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت های خویشاوندی، شرکت های سهامی، مختلط و شرکت های سهامی و افرادی که قصد راه اندازی این نوع شرکت ها را دارند. ابتدا باید نوع شرکت، فعالیتی که قصد انجام آن را دارند، اهداف و تعداد اعضای شرکت خود را مشخص کنند. لازم به ذکر است که اکثر شرکت ها از نوع شرکت های سهامی خاص و با مسئولیت محدود می باشند که دارای تفاوت هایی از قبیل تقسیم مسئولیت، سرمایه مورد نیاز، حداقل تعداد شرکا و … می باشند. علاوه بر آن از نظر شرایط ثبت شرکت تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

به عنوان مثال شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود بنابراین حداقل دو نفر به عنوان شریک با حداقل مشارکت شرکت کار می کنند. ضمناً کل سرمایه اولیه باید در بانک یا برای سپرده گذاری شود ثبت شرکت با مسئولیت محدود شرکت باید متشکل از هیئت مدیره ۳ نفره از سهامداران شرکتی باشد که حداقل یک سهم دارند. به همین ترتیب ۲ بازرس نیاز است که با اعضای هیئت مدیره ارتباط خانوادگی سطح اول نداشته باشند.

اهمیت ثبت شرکت ها و مزایای آنها

ثبت شرکت برای کسانی که می‌خواهند با این شرکت‌ها معامله کنند بسیار مهم است، زیرا قرارداد بین آنها به طور قانونی در چارچوب قانون تجارت منعقد می‌شود و افراد می‌توانند میزان سرمایه شرکت، اختیارات مدیران را دریافت کنند. کسب و کار ، و سایر اطلاعات، و شخصی پس از امضای قرارداد نمی توانید اظهار بی اطلاعی کنید زیرا همه قراردادها به صورت رسمی ثبت می شوند. از سوی دیگر، در صورت عدم ثبت شرکت، هر یک از ذینفعان می توانند ابطال عملیات را به دادگاه درخواست کنند. بنابراین کارآفرینان با ثبت شرکت خود می توانند از مزایای آن بهره مند شوند که شامل اعتبار بخشی به حوزه فعالیت خود، صدور فاکتور رسمی، علامت تجاری و… نفع. در گذشته ثبت شرکت کار زمان بری بود زیرا همه کارها باید به صورت حضوری انجام می شد، اما امروزه با وجود اینکه بسیاری از کارها آنلاین هستند، این کارها با سرعت و راحتی بیشتری انجام می شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

برای انجام هر کاری بهتر است در مورد قوانین و نحوه انجام آن اطلاعاتی داشته باشید تا بدون مشکل پیش بروید. در زمان ثبت شرکتفعالان اقتصادی نیز ممکن است سوالاتی از قبیل شرایط و مدارک مورد نیاز را بپرسند ثبت برند شرکت، در صورت عدم اطلاع از پاسخ صحیح، هزینه های ثبت کسب و کار، ثبت علامت تجاری و … را در نظر بگیرید. بنابراین در این زمینه بهتر از کارشناسان و مشاوران سایت است. تا ثبت نام که یکی از معتبرترین موسسات ثبت شرکت است، صلاحیت پیمانکاری را دریافت کنید، ثبت تغییرات شرکت. و… فقط با تماس تلفنی با شماره تماس : ۰۲۱۲۶۷۱۰۶۴۶ جهت گیری لازم را کسب کنند، در ضمن متقاضیان برای ثبت شرکت خود نیاز به برندی دارند که باید جذاب، روان و مرتبط با حوزه کاری آنها باشد. بنابراین در صورت نیاز به مشاوره می توانند با افراد متخصص در این زمینه نیز مشورت کنند. اما شرایط، تشریفات و مدارک عمومی برای این امر در اداره ثبت کالا به شرح زیر است:

علامت تجاری

بعدا باید بگی ثبت شرکتمهمترین کار انجام شده توسط صاحبان شرکت ثبت علامت تجاری یا ثبت علامت تجاری این است. علامت تجاری علامت یا علامتی است که توسط تولیدکنندگان، فروشندگان و ارائه دهندگان کالا یا خدمات در قالب نام، نماد، عبارت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و جزو حقوق انحصاری آن شرکت می باشد. علامت تجاری باید قابل ثبت باشد. از جمله مخالف نبودن آنها با قوانین اسلامی و عام، نامعلوم نبودن آنها و علائم رایج نبودن آنها. پرچم رسمی ایران، علائم رسمی دولتی، نشان کشورها و سازمان های بین المللی، علائم تجاری موسسات رسمی مانند هلال احمر و … قابل ثبت نمی باشد. استفاده از اعداد به تنهایی اعم از اعداد لاتین یا فارسی مورد تایید نیست. می توان از نام های مناسب و ساختگی که مشابه و سایر نکات را ندارند استفاده کرد.

مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت علامت تجاری

بسته به اینکه شخص حقیقی یا حقوقی باشد، مدارک مربوطه کمی متفاوت است. شامل عکس شناسنامه و کارت ملی برای شخص حقیقی، ارائه پروانه فعالیت در زمینه مورد نظر، گواهی امضا از سردفتر و کارت بازرگانی به شرطی که بخواهید برند شرکت خود را در آمریکا. . اما مدارک لازم برای اشخاص حقوقی ممکن است تصویر مدارک شناسایی مدیر کل شرکت، ارائه آگهی تاسیس شرکت، کارت بازرگانی در صورت انتخاب برند لاتین، ارائه یک نمونه تصویر گرافیکی شش ضلعی در صورت سه بعدی بودن علامت، پروانه بهره برداری، آخرین ثبت تغییرات شرکت.مدارک نماینده قانونی شرکت در صورت فعالیت وکیل یا نماینده شرکت مربوط به علامت تجاری رونوشتی از اساسنامه شرکت فوق الذکر را ارسال می کند. همچنین ثبت علامت تجاری در سال ۱۴۰۱ نیز به همین صورت است ثبت شرکت هزینه دارد و بر اساس چند شرط از جمله تعداد طبقات هر برند، استفاده یا عدم استفاده از حروف لاتین و … تعیین می شود.

ثبت تغییر شرکت چیست؟

یکی از اقداماتی که کارآفرینان پس از آن انجام می دهند ثبت شرکت آنها با ثبت تغییرات شرکت قادر به انجام این کار خواهند بود. این تصمیم زمانی اتخاذ می شود که کارآفرینان خواهان تغییراتی مانند تغییر محل اقامت شرکت، کاهش یا افزایش سرمایه، تعیین و تغییر حق امضا، تغییر موضوع فعالیت شرکت، تمدید مدت شرکت، ورود یا خروج از شرکت باشند. برخی از سهامداران، واگذاری و واگذاری سهام، ایجاد شعبه و غیره. در شرکت شما. از این رو درخواست می شود تا با مشکل قانونی مواجه نشوند ثبت تغییرات شرکت. به اداره ثبت. برای این منظور افراد موظف به ارائه مدارکی از قبیل مدارک شناسایی سهامداران و شرکا، هزینه روزنامه رسمی، تنظیم صورتجلسه جهت تغییرات، ارسال صورتجلسه از طریق پست جهت اصلاح به اداره ثبت، رونوشت روزنامه رسمی با تغییرات موجود کلیه مدارک شرکت و حضور کلیه شرکاء در صورت انحلال شرکت رونوشتها همانند اصل مدارک شناسایی اعضای شرکت می باشد. هیئت مدیره و غیره