کنترل قند خون از طریق مشاوره سبک زندگی و رژیم های غذایی سالم

این یک مزیت بزرگ برای شما است که بدانید چگونه قند خون خود را کنترل کنید. مقاله‌ای در روزنامه‌ای که اخیراً منتشر شد، به یک مطالعه تحقیقاتی جدید اشاره کرد، که بر این واقعیت تأکید کرد که “ممکن است استفاده از مشاوره سبک زندگی در مراقبت‌های معمول بیماران دیابتی مفید باشد. این گزارش می‌گوید این به طور قابل توجهی زمان لازم برای رسیدن به درمان را کاهش می‌دهد. طبق یک مطالعه جدید، این مطالعه شامل “بیش از ۳۰۰۰۰ بیمار دیابتی مبتلا به قند خون، فشار خون یا کلسترول بالا بود که حداقل به مدت دو سال در یک بخش مراقبت های اولیه، مشاوره رژیم غذایی، ورزش و کاهش وزن دریافت کردند. – نزدیک به هفت سال.”

باور عمومی بر این است که بیمارانی که اغلب مشاوره دریافت می کنند، به سرعت به اهداف درمانی خود می رسند. در گزارش روزنامه همچنین اشاره شده است که افرادی که حداقل یک بار در ماه مشاوره حضوری دریافت می‌کنند، به طور متوسط ​​۳.۹ هفته طول می‌کشد تا به اهداف خود برسند، در حالی که برای افرادی که هر ۶ ماه یک بار مشاوره می‌گرفتند، این زمان ۱۳.۵ ماه بود. مشاوره می تواند زمان بر باشد و توسط پزشکان انجام نشود. با این حال، پرستاران، دستیاران پزشک و متخصصان تغذیه هستند که می توانند این خدمات را افزایش دهند.

با خواندن و درک این موضوع، متوجه خواهید شد که مهم است بدانید چگونه قند خون خود را کنترل کنید. به همین ترتیب، توصیه‌های متخصصان سلامت را برای افراط در فرم‌ها و میزان مناسب ورزش در نظر بگیرید. در صورتی که گلوکز خون بالا دارید، از پزشک خود کمک بگیرید و نسخه های لازم را دریافت کنید. در عین حال از نوشیدنی های شربتی دوری کنید و هر دو تا سه ساعت یکبار غذاهای سالم بخورید.

انتخاب رژیم های غذایی سالم برای کاهش وزن به همان اندازه مهم است. حقیقت این است که کاهش وزن مساوی است با سوزاندن کالری بیشتر از آنچه که یک فرد می تواند مصرف کند. توسل به اقدامات شدید مانند رژیم غذایی نادرست، قرص ها یا ابزارهای تناسب اندام آزمایش نشده که در تبلیغات تلویزیونی تبلیغ می شوند و موفقیت آنی را به همراه دارند، توصیه نمی شود.

در واقع، کاهش وزن اضافی برای بسیاری از مردم یک چالش بزرگ است. به همین دلیل است که برای کاهش وزن سریع انتخاب رژیم های غذایی سالم حیاتی است. مدها و قرص های رژیمی که در بازار به فروش می رسند را فراموش کنید که اثبات نشده اند و حتی ممکن است سلامت شما را مختل کنند. ممکن است رعایت نکات ساده ای که به صورت رایگان در مقالات آنلاین ارائه می شود برای شما مفیدتر باشد.

رژیم های غذایی سالم برای کاهش وزن سریع می تواند شامل نوشیدن هشت تا ده لیوان در روز برای شستشوی بدن از آلودگی و چربی های ناخواسته باشد. آب را می توان جایگزین نوشیدنی های سبز یا چای گیاهی کرد. همچنین خوب است که وعده های غذایی خود را به پنج یا شش قسمت کوچکتر تقسیم کنید تا فرآیند متابولیسم را تسریع کنید و مراقب باشید که بین این وعده ها گرسنه نشوید. مصرف بیشتر میوه ها و سبزیجات را به دلیل سرشار بودن از ویتامین ها و مواد مغذی توصیه کنید. در نهایت، برای از بین بردن آلاینده های مضر، در سم زدایی افراط کنید. به یاد داشته باشید که پاکسازی جزء ضروری موفقیت در کاهش وزن پایدار است.

سریعترین رژیم لاغری