سوپ نودل ترکیه آسان – Midwest Goodness


پرش به دستور غذا

سوپ نودل بوقلمون بعد از روز شکرگزاری یکی از غذاهای مورد علاقه غرب میانه است. این دستور فقط 8 ماده دارد و پخت آن 27 دقیقه طول می کشد. ساده، سریع و آسان است و می توانید آن را فقط در یک گلدان درست کنید. برای آشپزهای مبتدی یا آشپزهای پیشرفته تر عالی است. گرم کردن شما در یک روز سرد زمستانی عالی است، اما همچنین زمانی که به دلیل عدم احساس خوب به یک وعده غذایی راحت نیاز دارید. می توانید از مرغ باقی مانده نیز استفاده کنید!

سوپ رشته بوقلمون در کاسه با پنیر کبابی در بشقاب و هویج و کرفس در کنار

برای تهیه این سوپ نودل ترکیه به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای تهیه این دستور غذا، مواد زیر را بگیرید:

  • روغن کانولا
  • پیاز
  • هویج (تازه)
  • کرفس (تازه)
  • آویشن تازه (یا خشک)
  • موجودی بوقلمون (از خواربار فروشی یا خانگی – اطلاعات بیشتری در مورد آن در زیر)
  • نودل تخم مرغ پهن
  • نمک و فلفل

وسایل آشپزی که من برای تهیه این سوپ دوست دارم:

یک فر هلندی. هنگامی که یک قابلمه می تواند مستقیماً از اجاق گاز (از جمله اجاق القایی) یا اجاق گاز شما به میز شما برود، شما بارها و بارها به آن دست خواهید یافت زیرا تعمیر و نگهداری کم و همه کاره است. این نه تنها برای سوپ و خورش و فلفل قرمز، بلکه برای برشته کردن مرغ کامل، غذاهای پاستا، کاسرول، نان خانگی و خیلی چیزهای دیگر عالی است. واقعا غذای شما را آبدار، لطیف و خوش طعم تر می کند.

من عاشق استفاده از اجاق هلندی چدنی میناکاری شده 6 کوارتی خود از آشپز Pampered هستم. هر وقت بخواهید از اجاق به فر دیگر می رود و روی میز عالی به نظر می رسد. از چدن معمولی متمایز است زیرا میناکاری شده است، یعنی می توانید آن را در ماشین ظرفشویی تمیز کنید! این قابلمه مورد علاقه من برای سوپ رشته فرنگی ترکیه است.

سوپ رشته فرنگی بوقلمون در کاسه ای با پنیر کبابی و آشپز خوش طعم هلندی ظرف پخت اجاق گاز

یک ماندولین این ابزاری است که سرعت برش و برش را افزایش می دهد و آماده سازی شام را بسیار آسان می کند اما به روشی فوق العاده ایمن.

من عاشق ماندولین آماده سریع به این دلایل هستم، زیرا توانستم پیازم را به سرعت بدون اشک، همراه با کرفس و هویجم در چند ثانیه تکه تکه کنم. بدون نیاز به مهارت چاقو

ماندولین با انواع سبزیجات می تواند مانند کلم بروکلی فلفل پیاز خیار قارچ گوجه فرنگی مرکبات

دستور العمل ها / تغییرات مرتبط:

بوقلمون باقی مانده ندارید؟ می توانید از باقی مانده مرغ پخته نیز استفاده کنید. جوجه روتیسری عالی عمل می‌کند، یا حتی می‌توانید در ابتدای هفته مقداری سینه مرغ را بپزید تا از آن برای این دستور غذا و دیگر دستور العمل‌ها استفاده کنید.

پیازها واقعاً به سوپ عمق می‌دهند، بنابراین پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را داخل سوپ بگذارید. و آنها مقداری فیبر پری بیوتیک مفید به شما می‌دهند که برای سلامت روده نیز مفید است.

شما همچنین می توانید از لاشه بوقلمون، یا لاشه مرغ، آب خود را تهیه کنید. این یکی از کارهای مورد علاقه من است. بعد از اینکه تکه‌ها/تکه‌های بزرگ‌تر گوشت را برداشتید، لاشه را در 6 تا 8 فنجان آب در یک قابلمه بزرگ به همراه چند برگ بو، یک پیاز خرد شده، یک سیب ورقه‌ای، دو عدد کرفس بریزید. ساقه ها را از وسط نصف کنید، دو عدد هویج و چند شاخه آویشن تازه و نمک.

تقریباً 2 تا 4 ساعت روی اجاق گاز متوسط ​​تا کم بپزید، فقط در حالی که از خانواده خود لذت می برید بجوشانید. سپس آن را صاف کرده و در یک شیشه بریزید تا برای این دستور استفاده کنید: سوپ رشته مرغ پرکار.

نکته لاشه بوقلمون یا مرغ: لازم نیست فوراً گوشت را درست کنید – می‌توانید لاشه را در بسته/در ظرفی در یخچال تا 4 روز نگهداری کنید.

سوالات متداول در مورد سوپ رشته بوقلمون:

آیا می توانید سوپ رشته بوقلمون را فریز کنید؟ بله، تو میتونی! آن را در قسمت های یک فنجانی تا 3-4 ماه فریز کنید. یا در بخش بزرگتر برای یک وعده غذایی تا 3-4 ماه فریز کنید.

برای طعم دادن به سوپ چه چیزی می توانید اضافه کنید؟ گیاهان (خشک و تازه) و نمک قطعا به سوپ ها طعم می دهند. پس آنها را کنار نگذارید. شما می توانید به مزه نمک بنوشید، اما همیشه از انتهای پایین مقدار شروع کنید، و سپس در حین رفتن میل کنید تا بتوانید تشخیص دهید که چه چیزی بهتر است. برای این دستور، کمتر از یک قاشق چایخوری نیاز است.

سوپ بوقلمون از چه چیزی درست می شود؟ از پیاز، هویج و کرفس، همراه با آب بوقلمون، بوقلمون پخته شده و نودل تخم مرغ درست شده است. آویشن خشک یا تازه، نمک و فلفل طعم بیشتری به آن اضافه می کند.

قبل از درست کردن سوپ چقدر می توان لاشه بوقلمون را نگه داشت؟ شما می توانید آن را در بسته / در ظرفی در یخچال تا 3-4 روز نگهداری کنید. همچنین می توانید لاشه را تا 3-4 ماه منجمد کنید. این اطلاعات مستقیماً از فدراسیون ترکیه می آید و برای ایمنی مواد غذایی مناسب است.

آیا می توانید سوپ رشته بوقلمون را در آرام پز درست کنید؟ آره! برای انجام این کار، سبزیجات را همانطور که در دستور ذکر شده تفت دهید، سپس به آرام پز اضافه کنید. بقیه مواد را به جز رشته فرنگی اضافه کنید. با حرارت کم به مدت 6 تا 8 ساعت یا با حرارت زیاد به مدت 3 تا 4 ساعت بپزید. در یک ساعت آخر، رشته فرنگی را اضافه کنید.

آیا می توانید سوپ رشته بوقلمون را در زودپز درست کنید؟ کاملا! برای انجام این کار، سبزیجات را همانطور که در دستور ذکر شده تفت دهید، اما از عملکرد “SEAR” یا “SAUTE” در زودپز خود استفاده کنید (به جای تابه دیگری روی اجاق گاز). “لغو” را فشار دهید. سپس مواد باقیمانده، از جمله رشته فرنگی را اضافه کنید و زمان پخت «سفارشی» را 3 دقیقه تنظیم کنید. پس از اتمام کار با فشار دادن دکمه تخلیه بخار، فشار را آزاد کنید. لذت بردن!

نکات مربوط به ذخیره سازی را انجام دهید:

می توانید این را تا 2 روز قبل درست کنید و سپس به سادگی در روز 3 روی اجاق گاز گرم کنید.

باقی مانده غذا تا 3 روز خوب است. یا در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید تا دمای آن به بالای 165 درجه برسد.

ایده های سرو با سوپ رشته بوقلمون:

با این سوپ، هیچ چیز بهتر از ساندویچ پنیر کبابی نیست. همچنین در صورت تمایل می توانید ساندویچ را با یک بسته بندی یا سالاد تعویض کنید. یک تکه میوه و یک لیوان شیر اضافه کنید تا یک وعده غذایی متعادل داشته باشید.

سوپ رشته فرنگی بوقلمون در کاسه با پنیر کبابی در بشقاب با هویج و کرفس

سایر دستور العمل های سوپ که دوست خواهید داشت:

من دستور العمل های سوپ زیادی دارم که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید، مانند سوپ لازانیا و سوپ پاستا فاجیولی.

سوپ رشته بوقلمون

سوپ رشته فرنگی ترکیه

سوپ نودل بوقلمون بعد از روز شکرگزاری یکی از غذاهای مورد علاقه غرب میانه است. این دستور ساده، سریع و آسان است و می توانید آن را فقط در یک قابلمه درست کنید. برای آشپزهای مبتدی یا آشپزهای پیشرفته تر عالی است. گرم کردن شما در یک روز سرد زمستانی عالی است، اما همچنین زمانی که به دلیل عدم احساس خوب به یک وعده غذایی راحت نیاز دارید. می توانید از مرغ باقی مانده نیز استفاده کنید!

دوره شام، غذای اصلی، سوپ

  • 2 قاشق غذاخوری روغن کانولا
  • 1 پیاز ریز خرد شده یا خرد شده
  • 2 هویج نازک برش داده شود هویج سایز متوسط
  • 2 دنده کرفس، ورقه شده
  • 2 قاشق چای خوری آویشن تازه یا 1/4 قاشق چایخوری خشک شده
  • 6 فنجان ها آب بوقلمون یا آب مرغ
  • 2 فنجان ها بوقلمون خرد شده، پخته شده
  • 3 فنجان ها نودل تخم مرغ خشک عریض یا بیشتر عریض
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • روغن را در فر بزرگ هلندی روی حرارت متوسط ​​به مدت 2 تا 3 دقیقه گرم کنید. پیاز، هویج، کرفس را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شوند، هر از گاهی هم بزنید، به مدت 3-4 دقیقه. آویشن، آبگوشت و بوقلمون را اضافه کنید. بگذارید بجوشد و حدود 15 دقیقه بپزید تا سبزیجات نرم شوند.

  • نودل ها را هم بزنید و فقط به مدت 5 دقیقه بپزید تا نرم شوند. با نمک و فلفل مزه دار کنید.

کلمه کلیدی فر هلندی، یک غذای قابلمه، سوپ، بوقلمون