انتصاب مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری



به گزارش ()، علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری، در ابلاغ حکم دانشور آورده است: «حوزه هنری شجره طیبه هنر انقلابی و هنر دینی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امید هنر انقلاب می‌باشد. دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری یکی از پیشگامان در عرصه هنر و ادبیات انقلاب اسلامی است که به همت استاد فقید و فرزانه، امیرحسین فردی شکل گرفت. ادبیات داستانی در ایران اسلامی امروز، مرهون تلاش چنین مردان بزرگی است که به همت و جهاد، بار سنگین فرهنگ را به دوش کشیده و این امانت گران‌سنگ را به ما سپرده‌اند.

بنا به تجربیات ارزشمند در فعالیت‌های ادبی و تخصص در حوزه شبکه‌سازی فعالین حوزه داستان و نظر به حسن تعهد و روحیه انقلابی و تحولی جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم مرکز آفرینش‌های ادبی، به موجب این حکم به سمت مدیر دفتر ادبیات داستانی منصوب می‌شوید.

تلاش نظام‌مند در جهت تربیت نویسندگان جوان متخصص و متعهد به گفتمان انقلاب اسلامی، تشکل و انسجام‌دهی شبکه نویسندگان مؤثر در جریان انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای تولیدات شاخص و جریانساز در حوزه داستان و رمان ایرانی- اسلامی، گسترش و تعمیق مباحث نظری در حوزه داستان و رمان انقلاب اسلامی، نظارت بر جایگاه و چشم‌انداز این گونه ادبی، حمایت از هسته‌های مؤثر جریان‌ساز داستان انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی برای انتقال مفاهیم و معارف مهم گفتمان انقلاب اسلامی از طریق داستان و رمان، تعامل و همکاری با دیگر دفاتر و مراکز حوزه هنری در جهت پیشبرد اهداف ذکر شده و نیز ترویج تولیدات، شناساندن چهره‌های شاخص، توجه به شاخه‌های جدید و بدیع داستانی از اهم شرح وظایف و نقاط مورد انتظار از جناب‌عالی خواهد بود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکار جناب‌عالی و همدلی، تلاش و مساعدت همکاران حوزه هنری در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی موفق باشید.»