برنامه‌های فرهنگی در مصلی الغدیر خرم‌آباد اجرا شد


 به گزارش () در لرستان، ایستگاه فرهنگی – هنری «قلبی به نام قدس» در مصلی الغدیر خرم‌آباد (مقصد نهایی راهپیمایی روز قدس) برپا شد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار استاندار لرستان ضمن بازدید از این ایستگاه با کودکان شرکت‌کننده گفت‌و‌گو و به آنها کتاب اهدا کردند.

 


ایستگاه «قلبی به نام قدس»، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کانون فرهنگی – هنری مساجد استان برپا شد و برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار که مورد استقبال کودکان شرکت‌کننده در راهپیمایی قرار گرفت.



در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان آثار نقاشی اعضای مراکز از سراسر استان به نمایش درآمد و بسته‌های فرهنگی بین بازدیدکنندگان توزیع شدند.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: در همه شهرستان‌ها، مربیان کانون برنامه‌های مختلفی از جمله ایستگاه و نمایشگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی برپا کردند.

 




همچنین در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، علاوه بر قصه‌گویی از سوی مربیان، نقاشی و اهدای کتاب بروشور معرفی «جشنواره کتابخوانی رضوی» نیز در میان راهپیمایان توزیع شد.

 



سیدسجاد راستخانه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: کارکنان و کتابداران استان در این غرفه علاوه بر معرفی کتابخانه‌ها به معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی نیز می‌پردازند.

اجرای سرود از سوی غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و نقاشی و برگزاری مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این ایستگاه فرهنگی – هنری بود.