ترویج ابتذال و فساد در جامعه ایرانی اسلامی از طریق رسانه‌ها حربه بهائیت وابسته به اسرائیل است



به گزارش خبرنگار () درکرمانشاه، علی شجاعی در نشست تحلیلی کتاب «ده غلط مشهور درباره اسرائیل» که بعد از ظهر پنجشنبه در کتابخانه امیر کبیر شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسئله کتابخوانی یک جهاد تبیین بوده و تا زمانی که واقعیت تاریخ را بفهمیم در مقابل شبهه‌ها نمی‌آییم

شجاعی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات صهیونیسم در اختیار داشتن و نفوذ از طریق رسانه است که با ساختارهای وسیع رسانه‌ای صهیونیسم روبه رو هستیم که در این مورد رابرت مرداک غول رسانه‌های صهیونیست بر نفوذ رسانه و تاثیر بر ارزش‌های ادیان دیگر تاکید دارد.

وی در خصوص اتکای صهیونیسم بر رسانه بیان کرد: رابرت مرداک در مورد علت پیروزی ایران در جنگ ۸ سال دفاع مقدس به اشتباه یهودیان اشاره می‌کند و معتقد است در جنگ با ایران باید به سراغ زنان جامعه ایرانی به عنوان اصل کاری جامعه ایران روی می آوردند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: او معتقد است فاسد شدن زنان ایران جمهوری اسلامی ایران را نابود می‌کند و راهبرد این نابودی ترویج بی‌حجابی از طریق الگوی اسلامی ایرانی است که الگوی آنها سلبریتی‌های سینماهای ایران است و در نهایت صهیونیسم از طریق رسانه می‌توانند بر جامعه ملل متصل شوند و دنیا را تحت تاثیر قرار دهند.

شجاعی به باورهای اشتباه و شایعات ایجاد شده در خصوص واگذاری سرزمین فلسطین به یهودیان اشاره کرد و یادآور شد: پس از اشغال سرزمین فلسطین با یک دروغ بزرگ شایعه کردند که فلسطینی‌ها سرزمین‌های خود را به آنها فروخته‌اند و در جای دیگر مدعی شدند که این سرزمین خالی از سکنه بوده که باید در جواب آنها پرسید در صورت خالی بودن پس چرا بارها حمله و جنگ در آن سرزمین انجام دادند.

وی با اشاره به تفکرات صهیونیسم در خصوص گسترش مرزهای یهودی نشین در سایر کشورها، مطرح کرد: در بین صهیونیست‌ها یک سیاست وجود دارد که طبق آن معتقدند باید از طریق استفاده از عوامل نفوذ خود دیگر تمدن‌ها را مطیع خود کنند‌ که یکی از این تمدن‌ها تمدن ایرانی اسلامی است.

این کارشناس مسائل منطقه در کرمانشاه بیان کرد: تمدن ایرانی اسلامی از نظر قوم یهود دو مشکل و موانع برای آنها ایجاد کرده که یکی از آنها امپراتوری ایرانی و دیگری تفکر اسلامی تشیع است و بر همین اساس در زمان محمدرضا شاه پهلوی تمامی ساختار آموزشی، فرهنگی و تربیتی ایران را به دست عاملان خود که مروج بهائیت بودند و تفکری خلاف مهدویت داشتند سپردند.

شجاعی با اشاره به اینکه مقر اصلی بهائیت در حیفا بوده، اضافه کرد: طبق ساختار آنها هر بهایی باید ۶۰ شیعه را بهایی کند که با این تفکر برنامه نابودی ایران را چیدند در این مسیر مهم‌ترین دستگاه‌های خود برای ترویج ابتذال بین تمدن‌های اسلامی به کار گرفته شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از نظر صهیونیسم بهترین راه برای جامعه ایرانی ترویج ابتذال و فساد در جامعه است در غیر این صورت برای اسرائیل مشکل ساز خواهند بود.

شجاعی تسلط بر تمامی ابعاد جامعه ایران را از برنامه‌های صهیونیسم و بهائیت دانست.

وی در پایان به ضربه‌های محکم و کاری وارد شده به اسرائیل طی ۵ روز گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی برای اسرائیل بسیار مهم بوده تنها افرادی نگران اوضاع اسرائیل هستند که با درک این امر متوجه پیامدهای آن هستند و امروز اسرائیل ۱۳۰۰ نفر را در مبارزه از دست داده است.