پوستر نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه رونمایی شد



 به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایران() در کرمانشاه، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روز پنجشنبه در نشست خبری،با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآنی، از عرضه دوهزار عنوان کتاب در این نمایشگاه خبر داد.

وی افزود: علاوه براینکه کتابفروشی‌های مرتبط با قرآن در این نمایشگاه حضور می‌یابند، آثار و تولیدات اساتید کرمانشاهی در زمینه قرآن عرضه ­می­‌شود.

صفدری برگزاری چنین برنامه­‌هایی را موجب تقویت بنیه معنوی در خانواده‌­ها دانست و از وجود 42 غرفه در این نمایشگاه خبر داد.

وی از برگزاری زنده نویسی، اجرای تئاتر و حضور هنرمندان قرآنی به عنوان بخشی از جذابیت‌های این نمایشگاه برای تشویق خانواده­‌ها یاد کرد و گفت: محصولات و تولیدات فرهنگی وغرفه لوازم‌­التحریر در این نمایشگاه عرضه می­شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری بارها بر ترویج فرهنگ قرآنی و تلاوت قرآن با محوریت مساجد و مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرده­‌اند و خانواده­‌ها از مخاطبان اصلی این نمایشگاه هستند.

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از شنبه 26 فروردین در محل دائمی نمایشگاه­های بین­‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد آغاز به­‌کار می­کند و تا 31 فروردین ادامه خواهد یافت.

این نمایشگاه از ساعت۱۶ تا ۲۲ میزبان کرمانشاهیان خواهد بود.

در پایان مراسم پوستر نمایشگاه با حضور مسوولان قرآنی رونمایی شد.