اقدامات فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خدمتی بزرگ به انقلاب است



به گزارش خبرنگار () در استان آذربایجان‌غربی، علیرضا نوروزی عصر دوشنبه در دیدار با رضا مهرافروز، مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی،گفت: فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی بوده و اقدامات فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خدمتی بزرگ به انقلاب است.

وی افزود: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دغدغه انقلاب دارند و کار فرهنگی برای آنها موجب پرورش نیروی انسانی توانمند برای جامعه می‌شود.

نوروزی در ادامه به طرح پایتخت کتاب ایران نیز اشاره کرد و افزود: پایتخت کتاب ایران عنوانی است که هر سال به یک شهر شرکت کننده که بر اساس نظر هیئت انتخاب، بهترین برنامه را برای ترویج کتاب خوانی ارائه کرده باشند، اعطا می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: طرح‌های مختلفی از دستگاه‌های دولتی و شخص‌های حقیقی و حقوقی ارائه شده که تا به امروز در این شهرستان بالغ بر 20 طرح ثبت شده و تا آخر فروردین ماه سال‌جاری نیز فرصت ارائه طرح است.

رضا مهرافروز، مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی، نیز در این دیدار گفت: با توجه به اینکه 27 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان است بروزرسانی کتاب‌ها لازم و ضروری است.

وی امضای تفاهم‌نامه در حوزه کتاب و آموزش رایگان هنر را به مددجویان کمیته امداد از اداره کل ارشاد درخواست کرد.

به گزارش ؛ اهدای کتاب  و تجهیز کتابخانه سازمان کمیته امداد با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از جمله دیگر مصوبه‌های این دیدار بود.