بهترین رژیم لاغری و خصوصیات آن

برنامه رژیم کتوژنیک استاندارد این حالت شامل محدود کردن مصرف کربوهیدرات به حدود ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز و پر کردن ان با چربیها، مثل گوشت، مرغ، ماهی، تخممرغ، آجیل و روغنهای سالم است. بهعنوان مثال در طول هفته، ۵ روز از رژیم کتوژنیک پیروی میکنید و در ۲ روز بعدی مصرف کربوهیدرات را افزایش میدهید. اگر برای کاهش وزن عجله داشته باشید به سرعت انگیزه خودتان را از دست خواهید داد و رژیم را رها خواهید کرد.اهداف واقع بینانه برای خودتان تعیین کنید. در این دوران مدام تمایل دارید که خودتان را وزن کنید.

[catlist name= post_type=”post”]

رژیم لاغری با جوابدهی سریع

اگر وسواس داشته باشید و مدام روی ترازو بروید می تواند باعث استرس و اضطراب بیش از حد شده و حتی شما را ناامید کند . شما نیاز به ورزش های سنگین و پیاده روی بی پایان و یا مکمل ها ندارید. در ادامه میخوایم تعدادی از غذاها و نوشیدنی هایی که کالری سوزی رو سرعت میبخشن و به کاهش وزن کمک میکنن رو براتون معرفی کنیم که تا عید نوروز 98 به همراه ورزش و تحرک، با غذاخوردن هم به کاهش وزنتون کمک کنین، با زیبامون دات کام همراه باشین!

[arpw limit=”10″]

میوه های امروزی پوستی نازکتر ،

هسته ای کوچکتر ، رنگی بهتر و طعمی شیرین تر دارند که همه این موارد به دلیل دستکاری هایی است که در تولید این میوه ها شده است . بدنتان چربی می سوزاند و از آن طرف عضله تولید می کند . این بدان معناست که یک پوند ماهیچه بیش از یک پوند چربی در روز کالری می سوزاند. از دست دادن چربی و به دست اوردن عضله بیشتر ، پیشرفت خیلی بزرگی است ولی اگر خودتان را وزن کنید ، این پیشرفت را نخواهید دید و ناامید خواهید شد .ولی اگر میزان چربی بدنتان را اندازه گیری کنید متوجه می شوید که پیشرفت خوبی داشته اید.

با ایجاد حالت کتوزی ،توانایی بدن برای چربی سوزی و تامین انرژی ،به طور فوق العاده ای افزایش مییابد .رژیم کتوژنیک باعث میشود چربی ها در کبد به کِتون تبدیل شوند این رژیم غذایی موجب کاهش قند خون و سطح انسولین میشود . روی هم رفته در صورتی که رژیم کتوژنیک درست اجرا شود ، در سال می توانید انتظار 23 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید .این کاهش وزن در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد .

آنچه درباره ی رژیم لاغری سریع نمی دانید ممکن است شما را شوکه کند

ی رژیم لاغری سریع افراد بلغمیمزاج باید از چربیهای سالم استفاده کنند و تا حد امکان از مصرف چربیهای مضر بپرهیزند. می توانید به جای استفاده از پودر زیره از دانه های آن نیز استفاده کنید. برای بهره بردن از فواید انار برای پوست می توانید از پودر دانه انار، پودر پوست انار، آب انار و روغن آن هم استفاده کنید. با داشتن فیبر زیاد ، دانه ها دستگاه گوارش شما را از نظر سلامتی حفظ کرده و به کاهش و رفع هرگونه احساس نفخ کمک می کنند. انجام هرگونه اقدام خودسرانه و یا ادغام کردن روش های طب سنتی با انواع داروهای شیمیایی کاهش وزن میتونه به طور جدی مضر باشه. This da ta was done  with the he᠎lp ​of G​SA​ C ontent  G en erator  Dem over​si᠎on᠎!

سو تغذیه: اگر مصرف کافی از انواع سبزیجات، میوهها و غلات نداشته باشیم، احتمال ابتلا به کمبود ریز مغذیهایی همچون سلنیم، منیزیم، فسفر و ویتامین های گروه ب و ویتامین ث بیشتر میشود. انواع رژیم های غذایی سریع برای تمام افراد کاربرد ندارد. قبل از شروع رژیم کتوژنیک ، دور کمر ، دور بازو ، روز سینه ، دور باسن ، دور ران و وزنتان را یادداشت کنید. برای مثال زمانی که در حال کاهش چربی و افزایش عضله سازی هستید ، ترازو می تواند شما را به اشتباه بیاندازد .رژیم گرفته اید ولی وزن کم نمی کنید و حس می کنید که روش کارتان اشتباه است .

برای کودکان کمتر از دو سال مصرف چربی آزاد است و نباید آن را محدود کرد. شیره انگور دارای طعمی بی نظیر بوده و خواص بسیاری دارد و برای درمان برخی از بیماری ها آر آن استفاده می شود برای مثال مصرف آن می تواند کم خونی را درمان کند . برای مثال افراد جوانتر وزن بیشتری کم می کنند. حتی گاهی برخی از افراد روزانه چند بار خودشان را وزن می کنند. هر دوهفته یکبار و یا حتی ماهی یکبار دوباره همین مناطق را اندازه گیری کرده و مقایسه کنید.

باید پیشرفتتان را عاقلانه اندازه گیری کنید. بعد از 2 تا 3 ماه اول می توانید

کربوهیدرات را در مواقع خاص به غذاهای خود اضافه کنید اما بلافاصله بعد از مصرف کربوهیدرات به رژیم کتوژنیک بازگردید. رژیم کتوژنیک دوره ای: این رژیم متشکل از دوره های تغذیه با کربوهیدرات بالاست مثل 5 روز رژیم کتوژنیک بعد از 2 روز رژیم کربوهیدرات بالا. قبل از هر گون رژیم لاغری بهتر است تا با شیوه صحیح غدا خوردن آشنا شویم. سپس هامفری نتیجه میگیرد که بهتر است از این روش استفاده نشود.

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

پروبیوتیک هاییی که در غذاهای تخمیری مثل کیمچی، کفیر شیرین نشده و یا ماست وجود دارن باعث میشن که سیستم گوارشی خیلی بهتر و سریعتر کار کنه و درنتیجه بیشتر از معمول مواد غذایی رو بسوزونه و مواد مفیدش رو جذب کنه که باعث میشه سریعتر سیری رو حس کنین. چربی اون باعث میشه مدت زمان بیشتری احساس سیر بودن داشته باشین و همچنین خوردن میزان مناسبی پروتئین (ترکیبات همین ماهی) به قدرت ماهیچه ها کمک میکنه و متابولیسم استراحتی رو افزایش میده که باعث میشه چربی بیشتری بسوزونین. زردچوبه دارای مادهای فعال به نام کورکامین است که موجب چربی سوزی میشود.

به عنوان مثال؛ از رژیم های این گروه می توان رژیم میوه خواری برای لاغری را نام برد. انتظار نداشته باشید که بعد از رسیدن به وزن دلخواه ، رژیم خودتان را ترک کنید و به همان عادت های قبلی برگردید ولی وزنتان بیشتر نشود. برای اینکه بتوانید برای طولانی مدت ، وزنتان را در حالت خوب و ایده آل نگه دارید مجبور هستید که عادت های قدیمی خودتان را برای همیشه ترک کنید.

چه چیزهایی باعث لاغری سریع میشود

مصرف هرگونه نوشابه ، آبمیوه ، آبجو ، کمپوت و هر چیزی که در کارخانه تولید شده و در سوپرمارکت ها به فروش می رسد را متوقف کنید. در دوره رژیم کتوژنیک حتما باید مصرف هرگونه نوشیدنی فراوری شده و کارخانه ای را متوقف کنید. اگر این رژیم را به صورت متوسط و با فشار خیلی کم اجرا کنید می توان انتظار نیم کیلو کاهش وزن در هفته اول را داشت . ب : داروهایی که نیاز به مصرف انسولین را کاهش می دهند و حساسیت بدن نسبت به انسولین را افزایش میدهند مصرف کنید.

چه عرقی برای لاغری سریع خوبه

بسیاری از داروها می توانند روند کاهش وزن را متوقف کنند . برای اینکه زحمت های شما هدر نرود و وزنتان را نگه دارید ، از این به بعد مجبور هستید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنید. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این سبک از رژیم کتو توسط افرادی مانند بدنسازان و افراد پا به سن گذاشته استفاده میشود که میخواهند از ریزش عضلانی پیشگیری کنند. تزریق انسولین می تواند منجر به افزایش وزن در افراد دیابتی شود. بسیاری از افراد از آنها برای کاهش علائم ناراحتی گوارشی یا برای درمان شرایط مزمن مصرف می کنند.

رژیم لاغری سریع تک خوری

کرمهایی مانند مشتقات ویتامین A مانند رتین A یا تریتنوئین ممکن است تا حدودی کمککننده باشند. این میوه ها در اکثر موارد قند بسیار بیشتری دارند و در مقابل ، ویتامین ها و مواد مغذی آنها بسیار کمتر شده است . ولی توجه داشته باشید که میوه ها علاوه بر فیبر ، آنتی اکسیدان و ویتامین، قند هم دارند. ادوارد براون هم ذکر کرده که بابیان زرتشت را به عنوان یک پیامبر قبول دارند. در کل کالری شماری به عنوان یک رژیم جداگانه نیز در نظر گرفته می شود. می توانید یک رژیم غذایی متعادل انتخاب کرده و از آن پیروی کنید.

و احتمال آن را دو برابر میکنند. یا زنان یائسه کاهش وزن بسیار کمتری را تجربه می کنند. هرچقدر کربوهیدرات کمتری مصرف کنید ، نیاز شما به تزریق انسولین هم کمتر می شود . الف : مصرف کربوهیدرات را بسیار محدود کنید. به چند طریق می توانید با راهنمایی پزشک ، میزان تاثیرگذاری انسولین را بر روی کاهش وزن ، کمتر کنید. مخصوصا نوشیدنی هایی که روی انها نوشته شده است : بدون قند و یا رژیمی ! نکته: ماهی سالمون رو روی حلقه های لیموترش گریل کنین که خشک نشه.

نکته: میتونین میوه های مورد علاقتون رو با ماست یونانی ترکیب کنین و دسر سالمی بخورین. ماست و بخصوص ماست یونانی حاوی پروتیئن هایی هستش که کالری خیلی بیشتری از کربوهیدارت میسوزونن تا بتونن هضمش کنن. کاهش وزن با طب سنتی دارای مزیت های فوق العاده ای هستش که باعث اهمیت پیدا کردنش شده. بین کتب تغذیه در پی یافتن برنامه ای مدون برای لاغر شدن بود و با تلاش فراوان برای خود برنامه غذایی مناسب تهیه کرد و با کاهش 20 کیلوگرم از وزن به سلامتی کامل دست یافت.