حقیقت پنهان در رژیم های کتوژنیک Exposured

مطالعه دیگری روی 349 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد که افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کردند، به طور متوسط 26.2 پوند (11.9 کیلوگرم) در یک دوره 2 ساله از دست دادند. یک مطالعه کوچک که در فوریه 2021 در Nature Medicine منتشر شد، نشان داد که مردم تقریبا 700 کالری کمتر در روز با رژیم کم چرب گیاهی در مقایسه با رژیم کم کربوهیدرات که عمدتا از چربی های حیوانی تشکیل شده بود، می خوردند. یک آزمایش متا آنالیز از ۱۳ آزمایش کنترل شده نشان داد که کسانی که این رژیم را میگیرند کاهش وزن فوق العاده ای را تجربه کردند.

رژیم کتوژنیک و چربی خون

رژیم کتوژنیک تلگرام همچنین باید مطمئن شوید که از کارشناسان سایت IBdiet راهنمایی بگیرید تا مطمئن شوید که این طرح برای شما و اهداف سلامتی شما کارایی دارد. رژیم کتوژنیک به دلیل فواید بی شماری در سلامتی بسیار مشهور است. ترکیب منابع چربی مانند خامه غلیظ، کره یا روغن MCT با کافئین می تواند کاهش وزن را تسریع کند و به شما کمک کند سریعتر به اهداف سلامتی خود برسید. تشنج عمومی یا گسترده از گذشته تاکنون کاربرد داشته است و هنوز هم برای اشاره به انواع مختلف صرع مانند تشنج تونیک ـ کلونیک، تشنج غائب یا اتونیک به کار برده میشود. هنوز هم یکی از پرکاربردترین روشهای درمانی برای کودکانی که امروزه صرع کنترل نشده دارند محسوب می شود.

هرم رژیم کتوژنیک

اما در رژیم کتوژنیک کلاسیک، که در ابتدا برای مدیریت اختلالات تشنج استفاده می شده است، 80 تا 90 درصد کالری از چربی، 5 تا 15 درصد از پروتئین و 5 تا 10 درصد از کربوهیدرات ها تامین می شود. این بدان معناست که اگر روزانه از یک رژیم غذایی ۲۰۰۰ کالری پیروی می کنید، بیش از ۲۰۰ کالری (یا ۵۰ گرم) نباید از کربوهیدرات تامین شود، در حالی که ۴۰۰ تا ۶۰۰ کالری باید از پروتئین و ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ از چربی باشد. اگر به دنبال کاهش وزن هستید، یکی از مزایای رژیم کتوژنیک، کاهش اشتها است. به عنوان مثال، یک بررسی قبلی نشان داده است که محدودیت رژیم غذایی کربوهیدرات ها ممکن است نیاز به دارو را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش دهد یا از بین ببرد.

غذاهای کتوژنیک

به عنوان مثال یک آووکادو حاوی 12 گرم کربوهیدرات و 10 گرم فیبر است. سپس شروع به کاهش آهسته کربوهیدرات دریافتی خود در یک دوره چند هفته ایی کنید، در حالی که به تدریج مصرف چربی های غذایی خود را افزایش دهید تا کالری خود را ثابت نگه دارید. در روز های پایانی خروج از رژیم کتوژنیک مصرف فیبر باید به مراتب و پله پله افزایش پیدا کنه. رژیم کتوژنیک دوست هیکل شماست به شرط این کدام ممکن است پذیرا باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشخص شوید رژیم کتوژنیک لاغری مناسبی را بدست آموزش رژیم کتوژنیک تکنیکها که در کتابهای 1402 آمده کردید.

گاهی با این روش یا تخلیه آب اضافی بدن ۵ کیلوگرم یا بیشتر ، از وزن بدن کم می شود ، مخصوصا در هفته های اول رژیم لاغری که هم آب بدن و هم چربی ها از وزن بدن کم می شود. با آشنایی با برچسب های مواد غذایی و بررسی گرم چربی، کربوهیدرات و فیبر شروع کنید تا تعیین کنید که چگونه غذاهای مورد علاقه شما می توانند در رژیم غذایی شما قرار بگیرند. لیستی از غذاهای مجاز رژیم کتوژنیک را برای شما بیان کردیم. نسخه اصلاح شده رژیم کتوژنیک، به شما این امکان را می دهد که پروتئین را آزادانه تر مصرف کنید، با 20 تا 30 درصد کل کالری، با همان محدودیت کربوهیدرات، این رایج ترین نسخه رژیم غذایی امروزی است.

اکثر افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند، از برنامه رژیم غذایی استاندارد کتوژنیک پیروی می کنند که حدود 10 درصد از کل کالری شما را از کربوهیدرات ها تامین می کند. در حالی که هر دو تا حدی کربوهیدرات ها را محدود می کنند، تفاوت های متعددی از جمله میزان مصرف کربوهیدرات ها و چربی ها آن ها را از هم متمایز می کند. معمولا پزشکان برای افرادی که رژیم کتو کم کالری را برای کاهش وزن انتخاب می کنند، ، مصرف مکملهای پتاسیم، سدیم، منیزیم، کلسیم، اسیدهای چرب امگا 3، فیبر پسیلیوم و ویتامینهای B، C و E را توصیه میکنند.

انواع رژیم های کتوژنیک

آووکادو یک انتخاب واقعاً محبوب برای افرادی است که از رژیم کتو پیروی می کنند، زیرا یک آووکادو کامل حاوی تنها ۱۷ گرم کربوهیدرات – که ۱۴ گرم آن فیبر است – و ۳۰ گرم چربی است. گفته می شود، کاهش کالری همیشه اینطور نیست، زیرا اگر غذاهای پر کالری (مثلا چربی) بیشتری می خورید، می توانید به طور کلی کالری بیشتری مصرف کنید. سرطان: این رژیم در حال حاضر به عنوان یک درمان اضافی برای سرطان در حال بررسی است، زیرا ممکن است به کند کردن رشد تومور کمک کند.

رژیم کتوژنیک ایرانی

در مرحله سوم از رژیم کتوژنیک، بدن به مرحله ای رسیده است که بدون نیاز به گلوکز و قند و با گرفتن چربی از ماده های غذایی، به استفاده کردن از چربی به عنوان سوخت اصلی برای تامین انرژی سلول ها عادت کرده است و به طور همزمان از چربی های خود بدن نیز برای تامین سوخت سلول ها استفاده می کند. حداقل در ابتدا، مهم است که تا زمانی که سیر شوید غذا بخورید و از محدود کردن بیش از حد کالری خودداری کنید.

حبوبات رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک 28 روزه بیماری آلزایمر: رژیم کتو ممکن است به کاهش علائم بیماری آلزایمر و کند کردن پیشرفت آن کمک کند. صرع: تحقیقات نشان داده است که رژیم کتوژنیک می تواند باعث کاهش قابل توجه تشنج در کودکان مبتلا به صرع شود. البته برخی از تحقیقات نشان میدهد که اینگونه نیست که رژیم کتو برای تمام انواع دیابت نامطلوب باشد؛ برای مثال، مبتلایان به دیابت نوع دوم میتوانند زیر نظر پزشکان و متخصصان و با برنامهای حرفهای و اصولی از رژیم کتو استفاده کنند.

تحقیقات بیشتری برای تعیین بی خطر بودن رژیم کتو در دراز مدت در حال انجام است. مهم است که به یاد داشته باشید که هدف از هر تغییر رژیم غذایی، ترویج یک سبک زندگی سالم است، بنابراین مطمئن شوید که برنامه غذایی را انتخاب کنید که بتوانید در دراز مدت، خود را متصور شوید. با وجود همه ویژگیهای خوبی که رژیم کتوژنیک دارد، یک عارضه جانبی دارد که در ابتدا رژیم باید برای آن آماده باشید. انواع مختلفی از کتو وجود دارد، اما اساسا، برای رسیدن به حالت کتوز، باید میزان کربوهیدرات های مصرفی خود را به شدت کاهش دهید.

حالا به جای سوزاندن کربوهیدرات برای به دست آوردن انرژی، بدن از چربی های ذخیره شده، تغذیه می کند. مطالعات علمی که بر رژیم کِتون انجام شده، نشان میدهند که میزان کاهش توده عضلانی افراد در این رژیم در مقایسه با سایر رژیمها اندک رژیم لاغری با جوابدهی سریع و بدون بازگشت تا آخر عمر و ناچیز است. اما برای گرفتن هر رژیم غذایی ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید. در حقیقت موضوعات مربوط به چربی خون و کلسترول با رعایت رژیم غذایی کتوژنیک، بحث های زیادی را به دنبال دارد. مطالعات نشان می دهد که ترکیب خاصی که در دارچین یافت می شود، می تواند اثرات انسولین را تقلید کند و به انتقال شکر از جریان خون به سلول ها برای استفاده به عنوان سوخت.

رژیم کتوژنیک گیاهی

برخی شواهد حکایتی از این اثرات وجود دارد که اغلب به عنوان آنفولانزای کتو شناخته می شود. کره و خامه تقریباً بدون کربوهیدرات هستند و به نظر میرسد که در صورت مصرف متوسط، اثرات خنثی یا مفیدی بر سلامت قلب دارند. از آنجا که مقادیر دریافتی کربوهیدرات در رژیم کتوژنیک به کمتر از 50 گرم در روز میرسد، مسئله کمبود ریزمغذی ها را به دنبال خواهد داشت. رژیم های کتوژنیک با کالری بسیار کم ممکن است به افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند کمک کند BMI خود را کاهش دهند و سایز بدن خود را کم کنند. This was c᠎reat ed wi th the ​he lp of GSA Content  Generato᠎r ᠎DEMO !

رژیم هفتگی کتوژنیک

برای آشنایی با دیگر رژیم ها ، پیشنهاد می شود مقالات رژیم موز را مطالعه نمایید. داده ها نشان می دهد که یک مرد آمریکایی 20 ساله یا بالاتر، 46.4 درصد از کالری روزانه خود را از کربوهیدرات دریافت می کند و یک زن آمریکایی بالای 20 سال، به طور متوسط 48.2 درصد از کالری روزانه خود را از کربوهیدرات دریافت می کند. در طول روز 60 تا 70 درصد کالری دریافتی شما باید از چربی ها، 20 تا 30 درصد از پروتئین و مابقی از کربوهیدرات ها باشد که مقدارش از 50 گرم در روز کمتر است.

علاوه بر این، آن ها همچنین بهبود مدیریت قند خون را تجربه کردند و استفاده از برخی داروهای قند خون در بین شرکت کنندگان در طول مطالعه، کاهش یافت. قطعا بدنسازانی را خواهید یافت که از رعایت رژیم کتوژنیک خاطره خوبی ندارند. اما نکته مهم اینجاست، چه برای بدنسازان و چه برای افرادی که به دنبال لاغری هستند، داشتن یک برنامه غذایی کتوژنیک اصولی و یک برنامه مکملی مناسب قطعا ضروری است. انواع مختلفیرژیم غذایی لاغری سریع از رژیمهای کوتاه مدت وجود دارد، که افراد بسته به شرایط از آن الگو برداری کرده و راهکارهای آن را برای رسیدن به وزن مورد نظر پیشه راه خود قرار میدهند.

رژیم کتوژنیک مواد غذایی

اکثر میوه ها در این برنامه محدود هستند، استثناهایی وجود دارد، از جمله آووکادو اما سبزیجات غیر نشاسته ایی مانند سبزیجات برگدار باید جزء اصلی رژیم غذایی شما باشند. بیماری قلبی: رژیم کتوژنیک می تواند به بهبود عوامل خطر مانند چربی بدن، سطح کلسترول HDL (خوب)، فشار خون و قند خون کمک کند. پروتئین های بدون چربی مانند ماهی، مرغ و گوشت گاو که با علف تغذیه می شود را می توان به عنوان منبع پروتئین در این رژیم گنجاند. نتایج در بین شرکتها، بازارها و دستههای محصول متغیر است و اغلب به عنوان ناکافی یا بسیار کند مورد انتقاد قرار میگیرد.

حرفه ای ها و معایب رژیم های کتوژنیک

تیامین، فولات،کلسیم،آهن،پتاسیم و منیزیم به طور معمول در رژیم های کم کربوهیدرات ناکافی هستند. اشکال دیگر رژیم های کتوژنیک شامل رژیم های کتوژنیک چرخه ایی است که به عنوان چرخه کربوهیدرات نیز شناخته می شود و رژیم های کتوژنیک هدفمند، که امکان تنظیم مصرف کربوهیدرات در حول ورزش را فراهم می کند. در این وضعیت مغز نیز پروتئین ها را به عنوان انرژی برای ایجاد گلوکز بیشتر بازخوانی میکند. اگر از رژیمهای دیگری استفاده کردید و دچار استپ وزنی شدید، ما قبلاً در مطالب جداگانهای با عنوان لاغر نشدن با رژیم غذایی و همچنین استپ شدن وزن دربارهی این مشکل توضیح دادهایم.

رژیم کتوژنیک زیباتن

ما با توجه به ناهمگونی مطالعات قادر به انجام متاآنالیز نبودیم و کیفیت شواهد، پایین تا بسیار پایین بود (رتبه پائین در سیستم GRADE (نظام درجهبندی کیفیت شواهد و قدرت توصیهها)). با توجه به رسالت مجموعه زیبیتو، ما وظیفه خودمون میدونیم که برای هر موضوعی کاملترین لیست مطالب رو ارائه کنیم تا کاربرانمون بدون نیاز … برای جلوگیری از فقر ویتامین در هنگام رعایت رژیم کتوژنیک، حتما یک مولتی ویتامین با کیفیت مصرف کنید. اگر چه رژیم کتوژنیک معمولا برای اکثر افراد سالم بی خطر است اما ممکن است برخی از عوارض جانبی اولیه در هنگام سازگاری بدن شما وجود داشته باشد.

رژیم کتوژنیک اصلاح شده

مغز شما میتواند کتونهایی را بسوزاند که در هنگام گرسنگی یا زمانی که مصرف کربوهیدرات بسیار کم است، تشکیل میشوند. این ممکن است به بدن شما بیاموزد که قبل از حذف کامل کربوهیدرات ها، چربی بیشتری را بسوزاند. بهتر است از قبل میان وعده های هر روز را انتخاب کنید. شما متوجه خواهید شد که هر دستور غذا حاوی فضاهای خالی در کنار مقدار گرم برای هر عنصر است. در حالی که شرایط متعدد میتواند به آکنه منجر شود، رژیم غذایی شما عامل مهمی برای کنترل آن است. یکی دیگر از محصولات کتویی عرضه شده در سایت ibdiet، سالاد الویه کتوژنیک است.