چگونه یک هفته برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنیم


آیا سعی می کنید در زمان پخت و پز صرفه جویی کنید و در خرید مواد غذایی صرفه جویی کنید؟ بگذارید به شما یاد بدهم که چگونه یک هفته برای وعده های غذایی خانواده خود برنامه ریزی کنید. من هشت نکته برای شروع شما دارم، این برای برنامه ریزی غذا برای مبتدیان عالی است.

چگونه یک هفته برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنیم

8 نکته برتر من برای نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی هفتگی:

سبک برنامه ریزی غذایی خود را تعیین کنید.

برنامه ریزی غذا برای مبتدیان

راه های مختلفی برای برنامه ریزی غذایی وجود دارد، بنابراین روشی را پیدا کنید که برای شما و سبک زندگی شما مناسب باشد. برخی از افراد دوست دارند همه وعده های غذایی خود را برای یک هفته از قبل برنامه ریزی کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند فقط چند وعده غذایی را برنامه ریزی کنند و سپس بقیه هفته را با آن غذا بخورند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند بر اساس شب‌هایی با موضوع خاص برنامه‌ریزی کنند، در حالی که برخی دیگر بر اساس دستور العمل‌های خاصی برنامه‌ریزی می‌کنند. هیچ راه درست یا غلطی برای برنامه غذایی وجود ندارد، بنابراین تا زمانی که روشی را که دوست دارید بیابید، آزمایش کنید.

منگنه های انباری و یخچال را ذخیره کنید.

چگونه برنامه ریزی غذایی را شروع کنیم

هنگامی که سبک برنامه ریزی وعده غذایی خود را شناختید، ذخیره کردن برخی از اقلام اولیه انباری و یخچال مفید است. این به شما کمک می کند در زمان برنامه ریزی غذا و آشپزی در زمان صرفه جویی کنید. برخی از اقلام ضروری شربت خانه عبارتند از: کنسرو، پاستا، برنج، لوبیا و ادویه جات. برخی از اقلام ضروری یخچال عبارتند از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی. لیست قابل چاپ من از لوازم ضروری آشپزخانه را برای انبار و یخچال و فریزر خود از اینجا بگیرید.

آشپزخانه خود را مجهز کنید.

چگونه برای یک هفته برنامه غذایی داشته باشیم

وقتی ابزار مناسب در آشپزخانه خود داشته باشید، آشپزی لذت بخش و سرگرم کننده و سریع می شود! بدیهی است که اجاق گاز و اجاق گاز تفاوت زیادی ایجاد می کنند. اما در مورد وسایل کوچک مانند گریل/گریل، سرخ کن بادی، زودپز، سنگ پیتزا و یک قابلمه نیز فکر کنید. شما همچنین به اصول اولیه یک مجموعه خوب از چاقو، تخته برش و ظروف آشپزی نیاز دارید. در اینجا مارک مورد علاقه من از ظروف و چاقو است.

هفته خود را ارزیابی کنید، سپس بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

نحوه برنامه ریزی غذایی

زمانی که در حال برنامه ریزی وعده های غذایی خود هستید، مهم است که برنامه خود و آنچه را که هر روز انجام خواهید داد در نظر بگیرید. اگر می‌دانید که در روزهای خاصی شلوغ خواهید بود، ممکن است بخواهید وعده‌هایی را برنامه‌ریزی کنید که سریع و آسان درست شوند. همچنین ممکن است بخواهید غذاهایی را برنامه ریزی کنید که به راحتی گرم شوند یا از قبل تهیه شوند.

یک روز برنامه ریزی و خرید برنامه ریزی کنید.

چگونه یک هفته برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنیم

خوب، شما نوع برنامه غذایی خود را انتخاب کرده اید، انباری شما انبار شده است، شما ابزار آشپزخانه مورد نیاز خود را دارید، و به برنامه خود نگاه کرده اید… اکنون وقت آن است که بنشینید و ظرف 15 دقیقه برنامه غذایی خود را تنظیم کنید. فهرستی از وعده های غذایی خود و سپس مواد لازم برای خرید تهیه کنید. سپس برای خرید خود برنامه ریزی کنید. من دوست دارم این کار را در اوایل صبح شنبه یا یکشنبه بعد از ظهر انجام دهم. فقط یک روز را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد. این به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید و از سفرهای لحظه آخری به فروشگاه مواد غذایی خودداری کنید.

با برنامه ریزی وعده های غذایی خود خلاق باشید.

راهنمای برنامه ریزی غذایی

برنامه ریزی غذا نباید خسته کننده باشد! راه های زیادی برای خلاقیت در برنامه ریزی غذایی وجود دارد. شما می توانید دستور العمل های جدید را امتحان کنید، غذاهای مختلف را آزمایش کنید، یا حتی از غذاهای باقی مانده به روش های جدید و خلاقانه استفاده کنید.

صبور باش.

نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی هفتگی

برنامه ریزی وعده های غذایی به زمان و تلاش نیاز دارد. اگر فوراً متوجه نشدید ناامید نشوید. فقط به تمرین ادامه دهید و در نهایت یک سیستم برنامه ریزی غذایی پیدا خواهید کرد که برای شما کار می کند!

از درخواست کمک نترسید.

خدمات برنامه ریزی وعده غذایی متخصص تغذیه

اگر با برنامه ریزی غذایی مشکل دارید، از درخواست کمک نترسید. نیازی نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. من تعدادی منبع دارم که می تواند به شما کمک کند، مانند پست های وبلاگ، برنامه های غذایی انجام شده برای شما با لیست های مواد غذایی و دستور العمل ها، و قرار ملاقات های شخصی برای برنامه ریزی وعده های غذایی که در آنها برنامه ای خاص با نیازها، ترجیحات و اهداف شما به عنوان ثبت شخصی شما تنظیم می کنم. متخصص تغذیه