«شور عاشقی» با استقبال ویژه‌ای مواجه شد



به گزارش  ()،‌ همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان و حضور فعال نشر سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نمایشگاه، کتاب «شور عاشقی» مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفت.

«شور عاشقی» به نویسندگی علیرضا غلامی، مشتمل بر داستان‌های کوتاهی است که درباره زندگی و خاطرات شهید «حاج حسین همدانی» نگاشته شده‌اند. «عملیات کربلای ۵»، «محور پل نو»، «فرمانده لشکر ۴ بعثت» عنوان‌های برخی از داستان‌های این کتاب هستند. این داستان‌ها از زبان نزدیکان و آشنایان شهید روایت شده‌اند و در آن‌ها سعی شده سیمای واقعی شهید «حاج حسین همدانی» به‌خوبی برای مخاطبان به‌خصوص نسل جوان روشن گردد.

شور عاشقی مشتمل بر پنج فصل می باشد:

فصل اول به زندگی نامه شهید همدانی می پردازد. این فصل شامل تولد، همسر و فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر و… و قسمتی از متن وصیت‌نامه شهید می باشد.

فصل دوم به دوران انقلاب اسلامی اختصاص دارد. دورانی که با خدمت در انتظامات و زندان دادگاه انقلاب همدان، حضور فعال در غائله کردستان، خنثی سازی کودتای نقاب و خدمت گزاری در سپاه همدان آغاز می شود.

فصل سوم به حضور شهید همدانی در دفاع مقدس و شرکت در عملیات ها پرداخته ودر فصل چهارم فعالیت های ایشان بعد از پایان جنگ تحمیلی بیان شده است.

و در پایان در فصل پنجم به خصوصیات و ویژگی های شهید پرداخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید كتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره  88657026 داخلی (656 و657) تماس حاصل فرمایند.

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه همزمان با کنگره شهدای دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.