همه چیز درباره چرخ دنده خودرو و نحوه عملکرد آن پرتو ناب الکترونیک

سمند در سال ۱۳۸۸ سمند TU5 یا سمند صادراتی، به وسیله ایران خودرو، تولید شد. همچنین در مورد وزن ef7 و طول و عرض سمند فروش صحبت خواهیم کرد. لازم به ذکر است که وزن خالص 915 کیلوگرمی پراید یکی از دلایلی است که موجب شده توان خروجی پیشرانه برای آن مناسب بهنظر برسد و از پس نیازهای روزمره مصرفکنندگان برآید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از جزییات طرح فروش اقساطی ساینا s و فروش اقساطی ساینا پلاس که توسط آرشا خودرو ارائه شده است، با مراکز فروش ما تفاوت تیپ‌های 206 تماس بگیرید. بنابراین پاسخ دادن به سوال ساینا بخریم یا پراید اصلا دشوار نیست. این سدان سایپا در 12.8 ثانیه به شتاب صفر تا صدی میرسد و با حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت در جاده هنرنمایی میکند. با مقایسه پراید و ساینا از نظر شتاب و چالاکی باید گفت ساینا زودتر از رقیب خود به شتاب صفر تا صدی میرسد و این خودرو چابکی بیشتری در سطح جاده از خود بهنمایش میگذارد. ساینا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی یورو4 است که 1503 سیسی حجم دارد و میتواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتنمتر گشتاور ایجاد کند.

رانندههای حرفهای بعد از معکوس کشیدن، برای هماهنگ کردن موتور با سرعت خودرو یک تکگاز میدهند و سپس به آرامی پایشان را از کلاچ برمیدارند. بنز با طراحی چوبی و چرمی فضای لوکس تر و بازتری را برای شما طراحی کرده که کاملا حس کلاسیک برند را به شما منتقل میکند. از نظر ایمنی که تکلیف پراید کاملا مشخص است! با وجود اینکه ظرفیت کوئیک برای 4 فرد بزرگسال کاملا مناسب است، اما فضای صندلیهای عقب مناسب تمام افراد نیست. بنابراین با فضای کابین جدیدی مواجه نیستیم و سالها است که در بازار دیده شده است، تمامی المانها دقیقاً بر اساس نسخه اصلی تغییر یافتهاند. از نظر فضای کابین هم برنده این رقابت سایناست، فضای کابین بهخصوص برای سرنشینان عقب در ساینا بیشتر از پراید است و میزان راحتی صندلیها نیز مطلوب گزارش میشود. با مقایسه پراید و ساینا در بخش طراحی داخلی باید بگوییم همانقدر که حرفی برای دفاع از ظاهر پراید باقی نمیماند، دفاعی برای کابین سرد و بیروح با متریال نامرغوب آن نیز باقی نمانده است. پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی سلتوس قدرت 132 اسب بخاری تولید می کند و گشتاور این خودرو نیز 157 نیونت متر است. اگرچه سایپا بهطورکلی به استفاده از متریال بیکیفیت در داشبورد شهرت دارد، با این حال کابین ساینا بهمراتب مدرنتر و باکیفیتتر از پراید به نظر میرسد. ​&;&;​.

با وجود برتری فنی ساینا بر پراید اگر تصمیم گرفتهاید که در طرح فروش اقساطی پراید 131 شرکت کنید، آرشا خودرو با شرایطی مانند تحویل فوری، حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت از شما حمایت میکند. بنابراین پیش از اتخاذ تصمیماتی مبنیبر حمایت از تولیدکننده داخلی، بهتر است همه جوانب موضوع توسط دولتمردان مورد بررسی قرار گیرد. یکی از انواع چرخ دندهها، چرخ دنده قطعات خودرو است که همه ما با آن آشنایی داریم. با تمام این اوصاف ما قصد داریم در این مطلب به مقایسه ساینا با پراید، دو محصول اقتصادی سایپا بپردازیم تا چنانچه بین خرید یکی از این دو دچار تردید هستید، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. پراید پا به سن گذاشته همچنان میزان مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر را در کارنامه دارد، در حالی که ساینا اندکی بیشتر سوخت میسوزاند و میزان مصرف آن صدی 7 اعلام شده است. بودجهای که در آن خبری از آزادسازی واردات خودرو نبود، اما هنوز هم امید به آزادسازی همچنان برای بازار خودرو باقی است تا شاید دولت سیزدهم نظری بر بازار خودروهای خارجی بیاندازد و قیمتها نیز به واسطه ورود خودروهای خارجی تعدیل شوند.

ناگفته نماند که برخی مدلهای سایپا امکانات رفاهی بیشتری دارند و برخی از ویژگیها نیز برای این خودرو قابل سفارش است، البته در نظر داشته باشید که باید هزینه بیشتری برای بهرهمندی از این آپشنها بپردازید. اگر گمان میکنید در مقایسه پراید و ساینا از نظر امکانات رفاهی اکنون خواهیم نوشت که محصول جدید سایپا پر از امکانات رفاهی رنگارنگ است، سخت در اشتباهید! مقایسه پراید و ساینا در بخش فنی میتواند یکی از تعیین کنندهترین مولفهها برای ترجیح دادن یکی از این دو خودرو بر دیگری باشد. میزان گاز وارد شده از کندانسور به اواپراتور، توسط شیر انبساط تعیین و کنترل شده و از سویی دیگر، کاهش فشار نیز در این قطعه رخ میدهد. صفر تا صد ۴۰۵ و پارس با عدد اعلامی حدود ۳.۷ ثانیه اختلاف داشت و مصرف سوختشان نیز حدود ۱.۵ لیتر بیشتر از عدد اعلام شده بود. این محصول سایپا در هر صد کیلومتر فقط 6.4لیتر بنزین میسوزاند که یکی از مهمترین مزایای پراید محسوب میشود. با انواع گیربکس خودرو و دسته بندیهای آن آشنایی پیدا کردید که در آینده هریک از این دسته بندیها را به صورت مجزا با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد. علت این موضوع هم کیفیت ساخت و توان بسیار خوب پیشرانه پرایدهای کرهای بود که در اوایل دهه 70جایگاه ویژهای نزد مشتریان پیدا کرده بود.