علوم ورزشی فواید خوردن موز قبل و بعد از تمرین چیست؟

علوم ورزشی فواید خوردن موز قبل و بعد از تمرین چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید بعد از تمرین ، بدن باید مایعات و مواد مغذی از دست رفته را جایگزین کند. هنگامی که عرق می کنید ، مایعات و الکترولیت ها از بدن شما خارج می شوند و وقتی عضلات شما منقبض می شوند ، گلیکوژن ذخیره شده را مصرف می کنند و شما … ادامه

بهترین روش استفاده از bcaa (آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه دار) چیست؟

آمینو اسید شاخه دار و مکمل BCAA چه فوایدی دارند؟

آنچه در این مقاله می خوانید رژیم کم چرب ، به ویژه برای افرادی که سعی می کنند عضله خود را بعد از تمرین از دست بدهند و در عین حال به بدن در عضله سازی کمک می کنند ، می تواند منجر به تحلیل رفتن ماهیچه ها شود ، که استفاده از BCAA یا … ادامه

علوم ورزشی استفاده از کافئین در حین ورزش

نقش مصرف کافئین در ورزش چیست و کافئین چگونه بر تمرین اثر می‌گذارد؟

آنچه در این مقاله می خوانید بسیاری از ورزشکاران معتقدند که مصرف کافئین به آنها کمک می کند تا در حین فعالیت پرانرژی بوده و در طول مسابقات به عملکرد بالاتری برسند. اما واقعاً کافئین چگونه در بدن کار می کند؟ آیا ضرر کافئین بیشتر از فایده آن است؟ در این مقاله ، علوم ورزشی … ادامه

تغذیه علوم ورزشی قبل از دویدن

تغذیه علوم ورزشی قبل از دویدن

آنچه در این مقاله می خوانید فرقی نمی کند دونده حرفه ای باشید یا دونده غیرحرفه ای ، رژیم غذایی قبل از دویدن به شما در دستیابی به بهترین نتایج کمک می کند. غذا خوردن قبل از دویدن به جلوگیری از خستگی ناگهانی در هنگام ورزش (و کاهش قند خون) کمک می کند. همچنین می … ادامه

علوم ورزشی تغذیه هنرهای رزمی؛ تغذیه مناسب برای رزمندگان

علوم ورزشی تغذیه هنرهای رزمی؛  تغذیه مناسب برای رزمندگان

آنچه در این مقاله می خوانید بسیاری از ما به سختی تمرین می کنیم ، اما به زودی انرژی خود را از دست می دهیم یا احساس ضعف و بی حالی می کنیم. آیا به طور منظم ورزش می کنید اما به نتایج دلخواه نمی رسید؟ شاید لازم باشد رژیم غذایی خود را با دقت … ادامه

علوم ورزشی برای عضله سازی چه بخوریم؟ بهترین غذا برای عضله سازی

علوم ورزشی برای عضله سازی چه بخوریم؟  بهترین غذا برای عضله سازی

رژیم غذایی نقش مهمی در عضله سازی دارد و شما این را می دانید. بدن شما به پروتئین کافی برای ترمیم آسیب عضلانی در حین ورزش نیاز دارد. شما می توانید پروتئین را از منابع مختلف ، حیوانی و گیاهی دریافت کنید. منابع پروتئینی گیاهی نیز حاوی فیبر هستند ، که در اکثر مردم وجود … ادامه

علوم ورزشی آیا سطح بالای ویتامین D باعث آمادگی هوازی و تناسب اندام می شود؟

علوم ورزشی آیا سطح بالای ویتامین D باعث آمادگی هوازی و تناسب اندام می شود؟

آنچه در این مقاله می خوانید ویتامین D ، معروف به ویتامین خورشید ، نقش مهمی در سلامت استخوان ها و حفظ سیستم ایمنی سالم دارد. ویتامین D با افزایش جذب کلسیم و کاهش دفع آن در ادرار به حفظ سطح متعادل کلسیم در بدن کمک می کند. در واقع ، بیشتر شبیه یک هورمون … ادامه

مدارک فردی به کالیفرنیا بازگشت – Fit Health

مدارک فردی به کالیفرنیا بازگشت - Fit Health

دستور جدید بیمه سلامت فردی کالیفرنیا (فصل 38 2019 ، SB 78) از ساکنان ایالت می خواهد که حداقل پوشش ضروری (MEC) را برای خود و افراد تحت تکفل خود حفظ کنند یا از اول ژانویه 2020 ، جریمه مالیاتی ایالتی بپردازند. این قدرتها یادآور قدرتهای فردی قبلی ACA فدرال است. مجازات عدم رعایت حداقل … ادامه

کودکان با تمام توانایی ها – یک و نیم و ربع مایل

کودکان با تمام توانایی ها - یک و نیم و ربع مایل

یک دوره سرگرم کننده برای بچه ها با تمام توانایی ها! با دانستن اینکه ورزش برای بدنهای سالم بسیار مهم است ، ما فقط آن را داریم! کودکان می توانند 1/4 مایل یا 1/2 مایل را در یک حلقه امن و مسطح بدوند. هنگامی که فرزند شما از خط پایان عبور می کند احساس موفقیت … ادامه

مسابقه 5K اصلاح شده

مسابقه 5K اصلاح شده

این دوره 3.1 مایل برای کسانی که روی ویلچر یا صندلی چرخدار حرکت می کنند یک گزینه است ، زیرا بخش ½ مایل سنگفرش نشده مسیر قبلی را شامل نمی شود. این مسیر در امتداد مسیر پشت جاده لاپاز به سمت جنوب ادامه می یابد و نماهای بیشتری از مسیر Oso Creek Trail ارائه می … ادامه