تله رژیم غذایی کتوژنیک

رژیم کتوژنیک 28 روزه آیا مصرف نوشابه رژیمی زیرو در رژیم کتوژنیک مجاز

رژیم لاغری با جوابدهی سریع و بدون بازگشت تا آخر عمر است؟ آیا تا به حال خامه فرم گرفته منجمد را امتحان کرده اید؟ برترین ها – ترجمه از هدی بانکی: رژیم غذایی کتوژنیک این روزها شهرت و طرفداران زیادی پیدا کرده است و به آن رژیم کتو نیز میگویند. شما باید یک تصمیم جدی برای کاهش وزن داشته باشید تا این رژیم در رسیدن به هدف اصلی یعنی لاغری به شما کمک کرده و تأثیرگذار باشد. پروتئین: دو پروتئین اصلی شیر عبارتند از کازئین و آب پنیر. پنیر کوتاژ: پنیر کوتاژ با افزودن باکتری های اسیدی به شیر، باعث می شود کازئین منعقد شود و کشک هایی ایجاد شود که از آب پنیر جدا می شود.

مطالعات نشان داده است که افرادی که از این نوع رژیم غذایی پیروی می کنند، لاغرتر هستند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی در آنها کمتر از افرادی است که به طور منظم گوشت مصرف می کنند. نوعی دارو به نام مهارکننده های سدیم-گلوکز 2 (SGLT2) برای دیابت نوع 2 می تواند خطر ابتلا به کتواسیدوز دیابتی را افزایش دهد، وضعیت خطرناکی که اسیدیته خون را افزایش می دهد. هر دوی اینها میتوانند زمینهساز ابتلا به یبوست باشند.

نه دلیل چرا شما are با این وجود یک مبتدی در رژیم کتوژنیک هستید

خطر کاهش وزن عضلات در هر رژیمی وجود دارد. برای تثبیت وزن در رژیم کتوژنیک، باید برنامهریزی کنید که دوباره چه چیزی به برنامه غذایی خود اضافه کنید. پروتئین مصرفی باید بین 15 تا 30 درصد از کالری روزانه باشه، که به گرم چیزی بین 1 تا 2 گرم به ازای هر کیلو از وزن عضلانی بدن باشه. کره در هر 100 گرم فقط 0.1 گرم کربوهیدرات و 0.1 گرم پروتئین دارد. محتوای کربوهیدرات بین 4 تا 7 گرم در هر 100 گرم بسته به نحوه ساخت آن متغیر است.

نمونه رژیم کتوژنیک فرشته

و از آنجایی که قهوه و چای نوشیدنی های کم کالری هستند که فقط حاوی مقادیر کمی از این سه درشت مغذی هستند، هر دو کتو دوست هستند. خامه ترش: افزودن باکتری های اسید لاکتیک به خامه سبک باعث ایجاد خامه ترش با طعم دلپذیر می شود. به عنوان مثال، هنگام تهیه پنیر، شیر با باکتری هایی درمان می شود که باعث می شود لاکتوز (قند) به اسید لاکتیک تخمیر شود و در نتیجه بیشتر کربوهیدرات ها از بین بروند. پنیرهای رسیده نرم: بری مخملی، کاممبر و پنیرهای مشابه با کربوهیدرات در بین پنیرها کمترین میزان کربوهیدرات را دارند و تنها 0.5 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم دارند.  Artic le w​as creat ed ᠎by GSA C onte nt Generator DE MO.

استفاده از نوشیدنی ها مصرف مایعات در کنار هر نوع رژیم غذایی باعث می شود تا بدن در مقابل کم آبی مقاوم شود و چربی سوزی زودتر اتفاق بیفتد. چرا برخی از انواع لبنیات دارای کربوهیدرات زیاد و برخی دیگر کم هستند؟ در ایالات متحده و اروپا، لبنیات از شیر گاو به مراتب بیشتر از انواع دیگر مصرف می شود. با این حال، در برخی از فرهنگ ها، لبنیات بز و گوسفند نیز بسیار محبوب هستند.

در طی این سالها نیز متد مربوط به استفاده از این رژِیم بازنگری و مجدد مورد استفاده قرار گرفته است. برای شروع میتوانید با استفاده از برنامه پیشنهادی زیر نمونه رژیم کتو دو هفته ای را بگیرید و نتیجه آن را ببینید. خامه فرم دهنده سنگین بافتی خامه ای و منحط به اسموتی های کتو و شیک های جایگزین غذای کتو ایجاد می کند. کرم سنگین یا خامه صبحانه پرچرب برای رژیم های کم کربوهیدرات مانند کتو عالی است. و از آنجایی که این خامه پرچرب و کم کربوهیدرات است، برای افرادی که رژیم کتو دارند عالی است. در این رژیم می توان از سبزیحات غیرنشاسته ای به میزان زیادی استفاده شود، چون سبزیجات کربوهیدرات بسیار کمی دارند. A​rt​icle was g enerated ​by GSA Content G en​erator D᠎emoversion.

رژیم کتوژنیک به چه صورت است

و طیف گسترده ای از غذاهای لبنی کتو پسند برای طعم دادن و لذت بردن وجود دارد. با این وجود ، وقتی اولین بار این رژیم غذایی را شروع کردید دریافت مقادیر زیاد چربی آسان نخواهد بود. کل فرآیند فقط 10 تا 15 دقیقه طول می کشد و وقتی شیر سرد شود سریعتر است. وقتی محصولات کافئین دار مصرف می کنید، بدن شما کالری بیشتری می سوزاند و هیچ کاری انجام نمی دهد. قهوه حاوی کافئین است که اثر طبیعی افزایش متابولیسم دارد. زنجبیل نوعی ادویه است که می تواند به کاهش وزن کمک کند بررسی 14 مطالعه انسانی نشان داد که زنجبیل موجب کاهش وزن و چربی شکمی می شود بررسی دیگر به این نتیجه رسید که زنجبیل ممکن است به کاهش متابولیسم و سوزاندن چربی کمک کند در حالیکه به طور همزمان میزان جذب چربی و اشتها را کاهش می دهد.

چه چیزی در مورد رژیم کتوژنیک بسیار جذاب است؟

یک مطالعه که قبلاً مورد بحث قرار گرفت، رشد قابل توجه ملانوم BRAF مثبت را در موشهای تحت رژیم کتو نشان داد. همچنین، با توجه به تفاوتهای فیزیولوژیکی میان زنان و مردان، نتایج مطالعات آنها را نمیتوان به یکدیگر تعمیم داد. از دیگر فواید رژیم کتوژنیک میتوان به مقابله با دیابت، سرطان، صرع و آلزایمر در مورد میوه و سبزی رژیم کتوژنیک اشاره کرد. چرا که میتوان بروز تشنجها را از طریق افزایش ساخت گابا یا کاهش تجزیهٔ آن یا افزایش اثرات آن بر روی یاختههای عصبی کاهش داد. غذاهایی مانند پنیر و خامه ترش را میتوان در حد اعتدال کتو مصرف کرد.

برای ساخت عضله روی کتو، مصرف پروتئین خود را افزایش دهید! کلیه ها نقش مهمی در متابولیز پروتئین ها دارند و مصرف بیش از حد پروتئین، اثر منفی بر روی عملکرد آن ها دارد. علاوه بر این، آب پنیر مایع حاصل از فرآوری – که حاوی پروتئین، آب و لاکتوز است – تخلیه میشود و عمدتاً کازئین باقی میماند. حدود 80 درصد پروتئین شیر را کازئین و بقیه آن را آب پنیر تشکیل می دهد. پنیر نیمه نرم: بین پنیر سخت و نرم در بافت، پنیرهای نیمه نرم مانند موزارلا، کربوهیدرات آنها کمی بیشتر از اکثر پنیرهای سفت است: حدود 2-3 گرم در هر 100 گرم.

پنیر سخت (کهنه): طعم غنی، پنیرهای سفت مانند چدار، سوئیس و پروولون حاوی لاکتوز بسیار کمی هستند. پنیر ریکوتا: ریکوتای صاف و کمی شیرین به طور سنتی با استفاده از آب پنیر مایع باقی مانده از تولید پنیر سخت تهیه می شد. معرفی آن در بخش مغز و اعصاب مدرن، برای استفاده در درمان صرع، معمولاً به دکتر ساموئل لیوینگستون در بالتیمور نسبت داده میشود ، حتی دکتر لیوینگستون در تحقیقات خود که در سال 1963 منتشر شد ، “زندگی با حملات صرع” اشاره به روزه داری برای درمان تشنج را از کتاب مقدس توصیف میکند. با رژیم کتوژنیک چقدر کم می کنیم؟

رژیم لاغری کتوژنیک در ماه رمضان

در این مطلب، به شما خواهیم گفت که چه چیزهایی در مورد لبنیات خوب و چه چیزهایی نه چندان خوب است و به شما کمک میکنیم بهترین انتخابهای کم کربوهیدرات را داشته باشید. بعداً، در مورد اینکه آیا اضافه کردن چربی به قهوه صبحگاهی میتواند به کاهش وزن سریعتر شما کمک کند، بحث خواهیم کرد. آیا خامه صبحانه پرچرب سالم است؟ همانطور که می بینید، کرم سنگین یا خامه صبحانه پرچرب کاملاً در رژیم کتوژنیک قرار می گیرد.

صدها نوع پنیر مختلف در سطح جهان وجود دارد.

ببینید، در رژیم کم کربوهیدرات یا کتو، همه محصولات لبنی برابر نیستند. رژیم کتو یا کتوژنیک یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم است که بدن را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می کند. فیبر چسبناک موجود در آن به سرعت حرکت غذا در دستگاه گوارش کمک میکند، که باعث افزایش سیری و پایداری سطح قند خون میشود. رژیم کتوژنیک به کاهش عوامل خطرزا مانند چربی بدن، میزان کلسترول HDL (خوب)، فشارخون و قند خون کمک میکند. کربوهیدرات ها: لاکتوز (قند شیر) نوع کربوهیدرات موجود در شیر است. صدها نوع پنیر مختلف در سطح جهان وجود دارد. پنیر فتا و پارمزان: حتی اگر مقدار کمی کربوهیدرات آنها نسبت به برخی پنیرهای دیگر بیشتر باشد، فتا و پارمزان هنوز هم می توانند برای یک رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات مناسب باشند.

آه خدای من! بهترین رژیم کتوژنیک تا کنون!

طرز رژیم کتوژنیک شیر نارگیل را اضافه کنید، بگذارید بجوشد، حرارت را کم کنید تا بجوشد، درب آن را ببندید و 30-40 دقیقه دیگر بپزید و هر 5-10 دقیقه هم بزنید. اگرچه تعداد کربوهیدرات ها در بین برندهای مختلف کمی متفاوت است، اما ماست یونانی در هر 100 گرم (کمی کمتر از ½ فنجان) حدود 3 گرم کربوهیدرات و در هر ظرف 170 گرمی (¾ فنجان) 5 گرم دارد. از آنجایی که صاف نشده است، مقدار کمی کربوهیدرات بیشتر از ماست یونانی در خود نگه می دارد: حدود 5 گرم در هر 100 گرم یا 9 گرم در هر ظرف 170 گرمی (¾ فنجان).

خامه سنگین حاوی حدود 3 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم (حدود 0.5 گرم در هر قاشق غذاخوری) است. این حاوی حدود 4 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم (تقریباً 1/2 فنجان) است. ریکوتای شیر کامل حاوی حدود 4 تا 7 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم (تقریباً ½ فنجان) است، اگرچه این میزان در برندهای مختلف می تواند متفاوت باشد. چربی اضافی به این معنی است که می توان آن را تا دمای بالاتر بدون این که ببندد یا دلمه بزند گرم کرد و به راحتی می توان آن را به موادی مانند خامه زده شده اضافه کرد.

حلیم در رژیم کتوژنیک

از آنجایی که خامه سنگین عمدتاً از چربی تشکیل شده است، مزایای سلامتی چربی رژیم غذایی برای هر کسی که از آن استفاده می کند در دسترس است. خامه سبک: مشابه خامه سنگین، اما با محتوای چربی کمتر، خامه سبک 4 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم یا 0.5 گرم در هر قاشق غذاخوری دارد. چون سالها به یک شیوه و سبک زندگی عادت کردهاید و ممکن است در اوایل گرفتن این رژیم، حذف مواد قندی کمی برایتان دشوار و آزاردهنده باشد. نکته مهم دیگر این است که، رژیم غذایی را انتخاب کنید که شامل همه مواد غذایی مورد نیاز باشد.