راهنمای گمشده مایاها برای رژیم کتوژنیک استاندارد

رژیم کتوژنیک 28 روزه اگر مقاله رژیم کتوژنیک چیست رو مطالعه کرده باشین، میدونید که درمورد انواع مختلف رژیم کتوژنیک در اون مقاله صحبت رژیم لاغری با جوابدهی سریع و بدون بازگشت تا آخر عمر کردیم. در چهارمین و البته آخرین نوع رژیم کتو، مقدار بیشتری پروتئین نسبت به انواع قبلی دریافت خواهید کرد. با خوردن تخم مرغ ساعت ها احساس سیری خواهید داشت. با خوردن آجیل و غلات احساس سیری خواهید داشت، در نتیجه کالری کمتری جذب خواهید کرد. علاوه بر این، با خوردن تخم مرغ هورمون هایی در بدن آزاد می شود که موجب احساس سیری در فرد میشود و سطح قند خون را پایدار نگه می دارند و این منجر به کاهش جذب کالری تا 24 ساعت می شودمهم است که تمام تخم مرغ را بخورید، زیرا بیشتر مواد مغذی موجود در تخم مرغ در زرده یافت می شود که شامل آنتی اکسیدانهای لووتئین و زاکسنتین است و برای حفظ سلامت چشم موثر و مفید است. ᠎Th᠎is article has be​en done by GSA Content Gener ator Demover᠎sion .

اگرچه زرده تخم مرغ کلسترول بالایی دارد، اما مصرف آنها باعث افزایش کلسترول خون در اکثر افراد نمی شود. اگرچه اصطلاح “کربوهیدرات خالص” به طور رسمی توسط یک سازمان بزرگ تغذیه تعریف نشده است، اما به طور کلی برای اشاره به کربوهیدرات هایی استفاده می شود که بدن شما واقعاً هضم می کند. در رژیم های کتوژنیک به دلیل محدودیت منابع کربوهیدرات ، بدن شما گلوکز را به سرعت می سوزاند ، بنابراین لازم نیست آن را ذخیره کند . در واقع، روغن نارگیل برای افزایش میزان کتون در افراد مبتلا به بیماری آلزایمر و سایر اختلالات مغزی و سیستم عصبی مورد استفاده قرار میگیرد اسید چرب اصلی در روغن نارگیل اسید لوریک( یک اسید چرب اشباع شده) است و بنابراین یک اسید چرب با طول متوسط است.

رژیم غذایی کتوژنیک

این در حالی است که تقریباً هیچکس از خطرات چربیهای اشباع ناآگاه نیست! روغن زیتون بر خلاف چربیهای اشباع شده در دماهای بالا پایدار نیست، پس بهتر است روغن زیتون را در غذاهایی مصرف کنیم که نیاز به حرارت کم دارند و یا اینکه پس از پخته شدن، روغن زیتون را به غذاها اضافه کنید.خلاصه:روغن زیتون فرابکر( روغن زیتون تصفیه نشده) دارای چربی های غیر اشباع مونو و آنتی اکسیدان های ضروری برای سلامت قلب است، بنابراین بهتر است روغن زیتون را به سس سالاد، سس مایونز و غذاهای پخته شده اضافه کنید. اگر واقعا میخواهید وزن کم کنید و بعد از رسیدن به وزن مطلوبتان آن را حفظ کنید، شیوههای کاهش وزن زیادی وجود دارند که بسیار بهتر و سودمندتر از رژیم لاغری نظامی هستند. ᠎Th᠎is has been c​reat ed with the help of  GS​A  Cont en t Ge​ne ra᠎to r DE᠎MO!

رژیم کتوژنیک دکتر فرشته زمانی

رژیم های کم کربوهیدرات مثل کتوژنیک می توانند برای افراد مبتلا به دیابت که انسولین استفاده می کنند مفید باشد . همچنین شواهد اولیهای وجود دارد که نشان میدهد ممکن است این رژیم برای برخی سرطانها، بیماری آلزایمر و سایر بیماریها نیز مفید باشد. در رابطه با قرن ششم قبل از مسیح، این استدلال مطرح شده که نام هیچکدام از پادشاهان هخامنشی در اوستا نیامدهاست؛ نتیجتاً زرتشت باید خارج از محدوده زمانی پادشاهی این سلسله زندگی کرده باشد. پروتئین بخشی دیگر از رژیم کتو است، اما معمولاً در این رژیم بین غذاهای کمپروتئین و منابع پروتئینی سرشار از چربی اشباعشده مانند گوشت گاو تفاوتی وجود ندارد.

بدن تان مانند ران ها، بازوها، گونه ها است. این رژیم غذایی، بدن را وادار میکند تا برای سوخت و تامین انرژی موردنیاز بجای قند، از چربی استفاده کند. آنها همچنین یک منبع عالی از پروتئین باکیفیت هستند که نشان داده شده برای حفظ توده عضلانی در یک رژیم غذایی، با مقدار کربوهیدرات پایین، موثر وسودمندند.یک مطالعه در زنان مسن نشان داد که مصرف یک رژیم غذایی از گوشت پرچرب باعث می شود سطح HDL (کلسترول خوب)به میزان 8 درصد بیشتر از یک رژیم غذایی کم چرب و با کربوهیدرات بالا شود.

This conte​nt w​as written by GSA Con tent Gen erat or D em​ov er᠎sion!

رژیم کتوژنیک ۷روزه نی نی سایت

همچنین، آوکادو ممکن است به بهبود سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند.در یک مطالعه، هنگامی که افراد میوه آووکادو را به میزان بالاتر مصرف کرده بودند، آنها 22٪ کاهش در کلسترول بد” LDL ” و تری گلیسیرید و11% افزایش در کلسترول خوب” HDL ” را تجربه کردند.خلاصه:آووکادو حاوی 2 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده می باشد و حاوی فیبر بالا و مواد مغذی متعددی از جمله پتاسیم است. لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) اغلب کلسترول “خوب” نامیده می شود.

حذف کربوهیدرات به معنای رهایی از شر ترن هوایی ⲟاگر قند خون بالا و پایین، خوردن میان وعده ثابت و هوس بی وقفه قند است. چربیها را از برنامه غذایی کودک خود حذف نکنید. کارشناسان توصیه میکنند که به دلیل ارتباط چربیهای اشباعشده با بیماریهای قلبی، بیش از ۷ درصد کالری روزانه خود را به آنها اختصاص ندهید. در واقع، رژیم کتو با افزایش کلسترول بد ” LDL” در ارتباط بوده و از این طریق در بروز بیماریهای قلبی نیز نقش قابل توجهی خواهد داشت.

رژیم کتوژنیک خوبه نی نی سایت

رژیم کتوژنیک می تواند به شما در از دست دادن چربی اضافی کمک کند، که با دیابت نوع 2، پیش دیابت و سندرم متابولیک ارتباط دارد. یک رژیم آنلاین ممکن است در کوتاه مدت نتیجه خیلی خوبی بدهد. رفلکس اسید معده خیلی خیلی کم شده است! با این رژیمها نهایتا میتوان ۵ کیلو وزن کم کرد. در واقع، این رشته فرنگی از یک فیبر ویسکوز به نام گلوکومانن تشکیل شده که می تواند تا 50 برابر وزنش آب جذب کندفیبر ویسکوز هنگام مخلوط با آب ژل تشکیل می دهد. فیبر ویسکوز موجود در رشته فرنگی شیراتاکی هضم و جذب غذا را در معده کند می کند، در نتیجه احساس سیری می کنید و همچنین سطح قند خون ثابت باقی میماند.

10. روغن نارگیلروغن نارگیل دارای ویژگی های منحصر به فردی است و برای رژیم غذایی کتوژنیک مناسب است.روغن نارگیل حاوی تری گلیسیرید با زنجیره متوسط (MCTs) است، بنابراین برخلاف چربیهایی با زنجیره طولانی ، به طور مستقیم توسط کبد جذب میشوند و به کتون تبدیل می شوند و یا به عنوان منبع انرژی استفاده می شوند. در یک مطالعه، مردانی که روزانه 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن نارگیل خورده بودند، به طور میانگین توانسته بودند بدون هیچ رژیمی به میزان 1 اینچ (2.5 سانتیمتر) سایز دور کمرشان را کاهش دهند.خلاصه:روغن نارگیل غنی از تری گلیسیریدهایی بازنجیره متوسط ( MCTs) است که می تواند تولید کتون را افزایش دهد.

رژیم 14 روزه کتوژنیک

در یک رژیم روزانه حاوی 2000 کالری، ممکن است 165 گرم چربی، 40 گرم کربوهیدرات و 75 گرم پروتئین وجود داشته باشد. شکلات تلخ حاوی آنتی اکسیدان فلاوانول است که می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را با کاهش فشار خون و حفظ سلامتی شریانها کاهش دهد.خلاصه: شکلات تلخ حاوی 3 تا 10 گرم کربوهیدرات خالص در هر اونس است، سرشار از آنتی اکسیدان است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی راکاهش میدهد.2. 1-شکلات تلخ و پودر کاکائوشکلات تلخ و کاکائو منابع سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند. یک رژیم غذایی متعادل با غذاهای فرآورینشده، سرشار از میوهها و سبزیجات رنگارنگ، گوشت بدون چربی، ماهی، غلات کامل، آجیل، دانهها، روغن زیتون و آب فراوان (مانند رژیم مدیترانهای) بهترین نتیجه را در رسیدن به یک زندگی طولانی، سالم و پر جنب و جوش دارد.

سبزیجات هم سرشار از کربوهیدرات هستند به عنوان مثال یک فنجان بروکلی خرد شده حدود شش گرم کربوهیدرات دارد. در حالی که آنها دارای مقداری کربوهیدرات هستند، اما هنوز هم در یک رژیم غذایی کتوژنیک قرار میگیرند.5 اونس (150 گرم) ماست ساده یونانی حاوی 5 گرم کربوهیدرات و 11 گرم پروتئین است. گوشت و مرغگوشت و مرغ غذاهای اصلی در رژیم غذایی کتوژنیک محسوب می شوند. 5. کره و خامهکره و خامه، در رژیم غذایی کتوژنیک به عنوان چربیهای خوب محسوب میشوند، زیرا هر دو دارای مقدار کمی کربوهیدرات هستند. آووکادو یک انتخاب واقعاً محبوب برای افرادی است که از رژیم کتو پیروی می کنند، زیرا یک آووکادو کامل حاوی تنها ۱۷ گرم کربوهیدرات – که ۱۴ گرم آن فیبر است – و ۳۰ گرم چربی است.

رژیم کتوژنیک مواد غذایی

این درمان از نظر اقتصادی در مقایسه با کل هزینه درمانی، مقرون به صرفه است، زیرا استفاده از آن سبب کاهش حملات و نیز کاهش نیاز به دارو می شود. اگر چه تمام آجیل ها و دانههای مغذی مقدار کربوهیدرات خالص اندکی دارند، اما مقدارش در بین انواع مختلف آجیل ودانهها متفاوت است.میزان کربوهیدرات برای 1 اونس (28 گرم) انواع آجیل و دانه عبارت از:بادام: 3 گرم کربوهیدرات خالص (6 گرم کل کربوهیدرات)آجیل برزیلی: 1 گرم کربوهیدرات خالص (3 گرم کل کربوهیدرات)بادام هندی: 8 گرم کربوهیدرات خالص (9 گرم کل کربوهیدرات)ماکادمیا(فندق استرالیایی): 2 گرم کربوهیدرات خالص (4 گرم کل کربوهیدرات)گردو آمریکایی پکان: 1 گرم کربوهیدرات خالص (4 گرم کل کربوهیدرات)پسته: 5 گرم کربوهیدرات خالص (8 گرم کل کربوهیدرات)گردو: 2 گرم کربوهیدرات خالص (4 گرم کل کربوهیدرات)دانه های چیا: 1 گرم کربوهیدرات خالص (12 گرم کل کربوهیدرات)تخم کتان: فاقد گرم کربوهیدرات خالص (8 گرم کل کربوهیدرات)دانه کدو حلوایی: 4 گرم کربوهیدرات خالص (5 گرم کل کربوهیدرات)دانه کنجد: 3 گرم کربوهیدرات خالص (7 گرم کل کربوهیدرات)خلاصه:آجیل و دانه ها فیبر زیادی دارند و برای سلامت قلب بسیار مفید هستند و حتی باعث میشوند افراد، پیری سالمتری را تجربه کنند.

{رژیم کتوژنیک در شیردهی|رژیم کتوژنیک برنامه هفتگی|یک رژیم کتوژنیک خوب|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {چیز|مسائل} {شما دارید|می‌توانید داشته باشید|داشتید| شما ممکن است داشته باشید|شاید داشته باشید| خواهید داشت|دارید|دارید|در {معمول|متداول|گسترده} با رژیم کتوژنیک|{Don’t|Don’t} رژیم کتوژنیک {Unless|Except|Until} {You use|You employ|You utilize} این 10 {ابزار|ابزار}|قابل توجه ترین رژیم کتوژنیک}

در حقیقت از خانواده توتها، تمشک و شاه توت میزان کربوهیدارت و فیبرشان یکسان است.توتها، این میوههای کوچک دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که در کاهش التهاب و محافظت در برابر بیماری ها نقش مهمی دارند.در اینجا میزان کربوهیدرات 3.5 اونس (100 گرم) خانواده توت را ذکر میکنیم:شاه توت: 5 گرم کربوهیدرات خالص (10 گرم کل کربوهیدرات)زغال اخته: 12 گرم کربوهیدرات خالص (14 گرم کل کربوهیدرات)تمشک: 6 گرم کربوهیدرات خالص (12 گرم کل کربوهیدرات)توت فرنگی: 6 گرم کربوهیدرات خالص (8 گرم کل کربوهیدرات)7-آجیل و دانههای مغذیآجیل و دانههای مغذی غذاهای سالم، با میزان چربی بالا و کربوهیدرات پایین هستند. طبق نتایج تحقیقات به نظر میرسد که رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا در کاهش وزن مؤثر است.

محدود کردن استفاده از طعم دهندهها، از جمله شیرین کنندهها، به 15 قطره در روز است. رژیم کم کربوهیدرات یک روش غذا خوردن است که مصرف کربوهیدرات های غذایی حاوی غلات، نوشیدنی های شیرین شده با شکر و نان را محدود می کند. ممکنه شما با این کار مشکلی احساس نکنید اما چیزی که واضح هست اینه که باید آهسته و کم کم کربوهیدرات ها اضافه بشن. اما از طرفی هدف برنامه که کاهش وزن هست رو خراب میکنه و بعد از مدتی بدن دوباره به حالت اولیه خودش برمیگرده. نکته ای که ما همیشه به کاربران رژیم Z217 یادآوری میکنیم این هست که به هیچ وجه گرفتن یک رژیم غذایی برای طولانی مدت کار درستی نیست.

{رژیم کتوژنیک دکتر غفاری|رژیم کتوژنیک و ورزش|رژیم کتوژنیک فست}

هرچند هیچ نتیجهگیری قطعی درباره این تأثیرات وجود ندارد. هیچ مزیت جادویی کاهش وزن را نمی توان از این رژیم به دست آورد. به این دلیل که حیوانات علف خوار،نسبت به حیوانات غله خوار، گوشتشان حاوی مقادیر بیشتری از چربی های امگا 3، اسید لینولئیک و آنتی اکسیدان استخلاصه:گوشت و مرغ فاقد کربوهیدرات هستند و غنی از پروتئین با کیفیت بالا و مواد مغذی مختلف هستند. آوکادو غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است ، از جمله پتاسیم، یک مواد معدنی مهمی که ممکن است افراد بسیاری به اندازه کافی نداشته باشند. گوشت تازه و مرغ فاقد کربوهیدرات هستند و غنی از ویتامین های B و مواد معدنی مختلف، از جمله پتاسیم، سلنیوم و روی هستند.

تخم مرغ دارای مواد مغذی متعددی است و در حفظ سلامت چشم و قلب مفید است.12. علاوه بر این، در بهبود علائم سلامت قلب موثر است.14. علاوه بر این، مصرف بیشتر پتاسیم می تواند در شروع رژیم غذایی کتوژنیک موثر باشد. دلیلش هم اینه که خیلی از افراد دچار کمبود پتاسیم هستن. این رژیم هم مشابه رژیم کتوژنیک استاندارد است، با این تفاوت که میتوان نزدیک به زمانهای تمرین کربوهیدرات مصرف کرد. سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا در این رژیم مجاز به مصرف میوه و سبزیجات هستید؟ برخی افراد می توانند سبزیجات مصرف کنند و برخی دیگر نمی توانند.