این دستورات روزانه را برای بهبود اختلال خوردن امتحان کنید –


چرا از اعلان های روزانه استفاده کنیم؟ آیا باید ژورنال بگیرم؟ فقط نمی دانم چه بنویسم، به نظر بی معنی است. اینها سوالات رایجی هستند! امیدواریم این وبلاگ به ما در حل برخی از این سوالات کمک کند.

اگر تا به حال نشسته‌اید که یادداشت‌برداری را شروع کنید و پس از آن نمی‌دانستید در مورد چه چیزی بنویسید، در این صورت داشتن برخی از درخواست‌های کلی می‌تواند به شما کمک کند. در بهبود اختلالات خوردن، این تمرین یادداشت‌نویسی می‌تواند کار سختی برای شروع به نظر برسد (می‌شنوم!) اما واقعاً می‌تواند به شما کمک کند تا افکار ED را پردازش کرده و در مسیر بهبودی حرکت کنید. پس بیایید شروع کنیم.

مزایای ژورنال روزانه و درخواست های روزانه:

ژورنال نویسی می تواند راهی واقعاً مفید برای کمک به پردازش و درک افکار شما با قرار دادن آنها روی کاغذ باشد. برای برخی افراد، ژورنال نویسی درست مانند طبیعت دوم است. اغلب در اختلالات خوردن متوجه می شوم که اینطور نیست. پس اگر در آن گروه از افراد هستید، تنها نیستید!

ژورنال نویسی به روشی فزاینده برای کمک به سلامت و تندرستی روان تبدیل می شود. این بدان معناست که تعداد زیادی پست در رسانه های اجتماعی در مورد این موضوع صحبت می کنند و تعداد زیادی ژورنال زیبا در اطراف وجود دارد. می دانیم که در اختلالات خوردن، می تواند ابزار مفیدی باشد. چرا؟ روزنامه نگاری می تواند به درک افکار و رفتارهای اختلال خوردن به روشی خلاقانه کمک کند. این می تواند کمی شبیه باز کردن آرام یک نخ باشد. ذره ذره، یادداشت برداری می تواند به شما کمک کند افکار و احساسات خود را باز کنید.

به نظر می رسد می تواند مفید باشد؟ سپس به خواندن ادامه دهید. ممکن است سخت باشد که فقط به طور منظم شروع به ژورنال نویسی کنید. به همین دلیل است که داشتن لیستی از درخواست‌های روزانه می‌تواند راهی عالی برای ایجاد عادت روزنامه‌نگاری باشد.

اگر با یک تیم اختلال خوردن کار می کنید، ممکن است برای شما مفید باشد که مجله خود را همراه خود بیاورید تا درباره آنچه نوشته اید بحث کنید. اگر برای شما یک جلسه ژورنال نویسی دشوار یا احساسی بود، این نیز ممکن است مفید باشد. متخصص تغذیه یا درمانگر اختلال خوردن شما نیز ممکن است بتواند از شما در انتخاب درخواست های مجله برای امتحان کردن حمایت کند.

درخواست های روزانه چه هستند؟

اعلان ژورنال راهی برای دادن محل شروع به یادداشت های شماست. یک درخواست مجله موقعیتی را پیشنهاد می کند یا از شما سؤالی می پرسد تا به آن پاسخ دهید. هیچ راه درست یا غلطی برای پاسخ دادن به یک درخواست یا تعیین مقداری که باید بنویسید وجود ندارد. درخواست فقط برای شروع شما وجود دارد.

درخواست های مجله می تواند به سادگی چند کلمه یا جمله باشد. با این حال، ممکن است مجموعه‌ای از سؤالات را نیز بیابید که بر روی یکدیگر روشی مفید برای ساختن و توسعه افکار شما در حین یادداشت روزانه ایجاد می‌کنند.

چرا از اعلان های روزانه استفاده کنید؟

شروع یک مجله می تواند دلهره آور باشد. در حالی که برخی از اشکال ژورنال نویسی جریان آزاد و جریانی از سبک نوشتن آگاهی را تشویق می کند، این لزوما برای همه کار نمی کند. اگر برای شما کار نمی کند اشکالی ندارد! خیره شدن به یک تکه کاغذ خالی (یا برنامه یادداشت های خالی در تلفن خود) در حالی که سعی می کنید چیزی برای نوشتن در مورد آن پیدا کنید، ممکن است سخت باشد.

استفاده از اعلان ژورنال به این معنی است که شما از قبل موضوع یا سوالی برای تمرکز بر روی آن دارید تا به مجله خود جهت دهید. وقتی شروع کردید، اغلب ادامه دادن به آن نسبتاً آسان است.

علاوه بر این، اعلان‌های مجله می‌توانند به شما کمک کنند تا در یک موضوع عمیق‌تر بشوید یا می‌توانند به عنوان شکلی از ژورنال‌نویسی مثبت استفاده شوند. به عنوان مثال، در اینجا، ممکن است به طور خاص بر روی افکار مثبت در مجله خود تمرکز کنید.

در همین راستا، ممکن است از شما بخواهد که 5 چیز را که به خاطر آنها از بدن خود سپاسگزار هستید یا انواع غذایی که از خوردن آنها لذت می برید، یادداشت کنید.

این اعلان‌های مجله را می‌توان به روشی عمدی برای کمک به درک اختلال خوردن و حمایت از بهبودی مورد استفاده قرار داد.

چگونه با ژورنال نویسی شروع کنیم:

به نوع آدمی که هستید فکر کنید. آیا دوست دارید قلم را روی کاغذ بگذارید؟ آیا عاشق یک نوت بوک جدید هستید؟ آیا احتمال بیشتری دارید که افکار خود را تایپ کنید؟ یا آن را بکشید؟

شما می توانید به روش های مختلف ژورنال بگیرید. چرا یک زوج را امتحان نکنید و ببینید چه چیزی به شما کمک می کند.

  • یک دفترچه یادداشت جدید و چند خودکار رنگی که دوست دارید بردارید.
  • یک مجله اختلال خوردن خاص را بخرید که در آن اعلان‌ها وجود داشته باشد. من شخصاً این اثر کارا لیست را دوست دارم.
  • سعی کنید از یک برنامه ژورنال در تلفن خود استفاده کنید، برخی از آنها وجود دارد که می توانید با رمز عبور نیز محافظت کنید.
  • شما می توانید یک وبلاگ خصوصی بنویسید و آن را منتشر نکنید.
  • از ورق های کاغذ و مواد هنری استفاده کنید، سپس آنها را در یک پوشه ذخیره کنید.
  • این را به صورت صوتی در تلفن خود یا در بخش یادداشت های تلفن خود یادداشت کنید که می تواند آن را برای شما رونویسی کند.

نمونه هایی از درخواست های روزانه:

توصیه های مجله برای اختلالات خوردن:

اختلال خوردن شما چه دروغ ها یا باورهای محدود کننده ای را به شما می گوید؟ فکر می کنید آنها از کجا آمده اند؟ آیا می توانید یک استدلال متقابل علیه آنها ارائه دهید؟ چه اظهارات جایگزینی می تواند درست باشد؟

فهرستی از برخی از غذاهای ایمن تهیه کنید که می توانید در زمانی که احساس محدودیت در خوردن دارید، مصرف کنید. برخی از غذاهایی که دوست دارید با خوردن آنها احساس امنیت کنید کدامند؟

چگونه می توانید امروز با بدن خود مهربان تر باشید؟

آیا زمانی را به خاطر دارید که با غذا رابطه خنثی داشتید؟ اگر چنین است، رابطه شما در آن زمان در مقایسه با الان چگونه بود؟ آیا به یاد دارید چه چیزی باعث تغییر رابطه شما با غذا شد؟

دوست دارید چه نوع رابطه ای با غذا داشته باشید؟ مراحلی را که برای دستیابی به رابطه بهتر با غذا انجام می دهید را شرح دهید؟

در حال حاضر بهبودی برای شما چه معنایی دارد؟ آیا معتقدید که بهبودی کامل ممکن است؟

رویاهای شما برای سال آینده چیست؟ چگونه ED شما به این امر کمک می کند یا مانع آن می شود؟

امروز در مورد بدن خود چه احساسی دارید؟ آیا می توانید نقاط قوت بدن خود را نام ببرید.

در مورد آخرین لغزش خود با غذا خوردن بنویسید. قبلش چی شد؟ احساساتی که در آن روز داشتید را بنویسید. دفعه بعد برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می توانید انجام دهید؟

اگر فردا بدون اختلال خوردن از خواب بیدار شوید، روز خود را چگونه سپری می کنید؟ تمام روز خود را از لحظه بیدار شدن تا لحظه ای که به رختخواب می روید قدم بزنید. وعده های غذایی شما چگونه به نظر می رسد؟ آیا کمتر نگران بدن خود هستید؟ آیا دوستان، خانواده یا کاری را انجام می دهید که از آن لذت می برید؟ با زمان اضافی که از اختلال خوردن خود پس می گیرید چه می کنید؟ چه تفاوت هایی بین زندگی اخیر خود و امروزی که درباره آن می نویسید، می بینید؟

مزایا و معایب اختلال خوردن خود را بنویسید. آیا احساس افسردگی و/یا اضطراب می کنید؟ آیا از دوستان و حلقه اجتماعی خود کناره گیری کرده اید؟ آیا وجود دارد dآیا زمانی که از اختلال خوردن خود احساس خستگی می کنید؟ آیا این بر نحوه عملکرد شما در مدرسه، محل کار یا به طور کلی نحوه ظاهر شدن شما در زندگی تأثیر می گذارد؟ حالا به روش هایی فکر کنید که اختلال خوردن به شما کمک می کند. آیا در لحظات تنهایی به شما آرامش می دهد؟ آیا به شما کمک می کند کمتر استرس یا اضطراب داشته باشید؟ Or تحت کنترل؟ آیا این جوانب مثبت عواقبی دارند؟

توصیه های مجله برای اختلال در غذا خوردن:

فهرستی از افکار منفی رایجی که در مورد بدن خود دارید و اغلب با خود تکرار می کنید، تهیه کنید. ندر کنار آن، بنویسید که چگونه به بهترین دوست یا یکی از عزیزانتان که این چیزها را در مورد خودشان می‌گویند، پاسخ می‌دهید. سپس، تفاوت بین این دو عبارت را مقایسه کنید. چرا تفاوت زیادی بین نحوه صحبت با خود و کسانی که به آنها اهمیت می دهید وجود دارد؟ از چه راه هایی می توانید شروع به تغییر نحوه صحبت با خود در مورد بدن خود کنید؟ برای بهبود تصویر بدن خود باید روی چه چیزی کار کنید؟

به غذایی فکر کنید که در حال حاضر آن را محدود کرده اید یا به دلیل اینکه چقدر سالم یا ناسالم است، نگران آن هستید. بدون استفاده از کلماتی که به محتوای غذایی، سلامتی یا کالری آن اشاره دارد، غذا و احساس آن را در خوردن آن توصیف کنید. بو، بافت، حس دهان، طعم آن چیست؟ آیا ترد، جویدنی، صاف است؟ شیرین، ترش، شور، یونامی؟ آیا خوردن آن غنی است یا سبک؟ چه خاطراتی را با آن تداعی می کنید؟

اگر انتخاب های غذا، نوشیدنی و ورزش هیچ تاثیری بر سلامتی شما نداشته باشد، روز عالی خود را تصور کنید. فصل و آب و هوا چیست؟ آیا زود بیدار می شوید یا دراز می کشید؟ صبحانه چی، کی و کجا میخوری؟ در طول روز چه فعالیت هایی انجام می دهید؟ روز خود را با چه کسی سپری می کنید؟ برای بقیه وعده های غذایی خود چه خواهید داشت؟

ژورنال سپاسگزاری می گوید:

گنجاندن این موارد در پایان جلسه روزنامه نگاری می تواند بسیار دوست داشتنی باشد. گاهی اوقات روزنامه نگاری می تواند بسیار عمیق باشد و نکات منفی را به همراه داشته باشد، بنابراین همیشه سعی کنید با یک نکته مثبت پایان دهید. شما همچنین می توانید یک دفترچه قدردانی جداگانه را امتحان کنید یا چرا یک ظرف قدردانی را امتحان نکنید؟ 3 چیزی که هر روز بابت آنها سپاسگزار هستید را روی یک کاغذ کوچک بنویسید، آن را تا کنید و در یک شیشه بریزید. وقتی لازم است به یاد داشته باشید که زندگی نکات مثبتی دارد، برخی از آنها را بردارید و بخوانید. یا آنها را در تمام طول سال ذخیره کنید، سپس با خواندن آنها در شب سال نو سرگرم کننده باشید!

پنج موردی که امروز بخاطرشان سپاسگزار هستید را فهرست کنید

آیا می توانید به سه چیز مثبتی که در روز شما رخ داده است فکر کنید؟

چطور تونستی فردا یه نفر دیگه رو لبخند بزنی؟ آیا می توانید سه نفر را انتخاب کنید که ممکن است با آنها لبخند بزنید؟

با ژورنال نویسی مثبت حمایت دریافت کنید:

برای حمایت از اختلالات خوردن و خوردن اختلالات، برای دریافت حمایت متخصص تغذیه از تیم Dietitian UK تماس بگیرید. برخی از درخواست‌های ژورنال از مرکز درمان ساحلی مرکزی تهیه شده است.





منبع