برگزاری مسابقه کتابخوانی «۳۶۵ خاطره برای ۳۶۵ روز» عصر شعر مولانا در کتابخانه عمومی رزن



به گزارش () در همدان، بخشدار و امام جمعه جوکار شهرستان ملایر از کتابخانه شهدای گمنام جوکار بازدید کردند.

در پی تعمیرات و نوسازی ساختمان و تجهیزات کتابخانه محمد فارسی، بخشدار و حجت‌الاسلام آقامیری، امام جمعه این شهر ضمن حضور در کتابخانه از نزدیک با اعضای کتابخانه دیدار و گفتگو کردند.

برگزازی مسابقه کتابخوانی «۳۶۵ خاطره برای ۳۶۵ روز» 

مسابقه کتابخوانی «۳۶۵ خاطره برای ۳۶۵ روز» از کتابی با همین مضمون نوشته ناصر کاوه برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی تا ۲۰ مهرماه خواهد بود و شرکت برای عموم آزاد است و در پایان به تعدادی از برگزیدگان به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

عصر شعر مولانا در کتابخانه عمومی ملاحسینعلی شوندی

همزمان با بزرگداشت شاعر و عارف بزرگ ایرانی، مولانا جلال الدین محمد بلخی، مراسم عصری با شعر با موضوع اشعارمولانا در کتابخانه عمومی ملاحسینقلی شوندی رزن برگزار شد.

برگزاری اردوی فرهنگی ادبی لاله‌های جاویدان به همت محفل ادبی «یار مهربان»

محفل ادبی «یار مهربان» کتابخانه عمومی سیار شهرستان همدان، با مشارکت دبستان حیات قاسم‌آباد و به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس اردوی فرهنگی- ادبی لاله‌های جاویدان را برگزار کرد.

در این برنامه فتح‌اله اوجی دبیر محفل ادبی «یار مهربان» با خوانش اشعاری زیبا در وصف شهدا برنامه را آغاز و سپس از اعضای کودک و نوجوان و فعال محفل ادبی که علاقمند شعر و شاعری بودند دعوت شد تا شعر منتخب خود را بخوانند.

شعرخوانی و خوانش وصیت نامه شهدا، جمع‌خوانی کتاب، نشست کتابخوان، اجرای سرود و… که همه این برنامه‌ها در قالب محفل ادبی یار مهربان برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک محفل ادبی تمدن و انجمن ادبی میلاد در همدان

به مناسبت بزرگداشت شمس تبریزی و مولانا نشست مشترک محفل ادبی تمدن اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان و انجمن ادبی میلاد همدان با حضور شاعران و اساتید نام آشنای همدانی برگزار شد.